בקול חנוק

יצחק מאיר הלפגוט ליווה את ארונו של מרדכי סובול ז"ל • צפו

החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט ליווה יחד עם משפחה וחברים בניו יורק את ארונו של 'מחיה החזנות' מרדכי סובול ז"ל ואמר במקום את תפילת "ק-ל מלא רחמים" • צפו (חזנות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יואלי קאהן)

הלווייתו של ד"ר מרדכי סובול ז"ל שנפטר לאחר אירוע מוחי קשה, התקיימה היום (שני) בשדה התעופה ניו יורק בניו ג'רסי.

חזני ניו יורק באו לחלוק כבוד אחרון למחייה החזנות בדורינו. החזן יעקב מוצן לפני שקרא פרק תהילים נפרד בדמעות מהמנוח כאשר הוא מעלה על נס את פועלו הרב למען החזנות בדורינו. אחריו קרא החזן נתנאל הרשטיק פרק תהילים לעילוי נשמת המנוח. החזן יצחק מאיר הלפגוט אמר א-ל מלא רחמים כאשר איננו יכול לעצור את דמעותיו.

החזן הלפגוט נפרד מהמנוח ושלח דברי חיזוק ותנחומים לבני משפחתו.

החזן צ'רלי ברנהארט ממקימי ארגון 'Cantors World' הדגיש בדבריו את העובדה שכל מפעל החזנות בדורינו חייב תודה לאיש ולפועלו. אלמלא הוא, לא הייתה החזנות בקדמת הבמה המרכזית, כפי שהיא היום.

החזן בני רוגוזניצקי, אשר ארגן בהתראה קצרה (ביוזמתו של הלפגוט) את מסע הלוויה בשדה התעופה, גם הוא העלה על נס את פועלו של סובול למען החזנות והגדיר את מותו כאבידה קשה לעולם החזנות בפרט ועולם המוזיקה בכלל.

כמו כן באו לחלוק כבוד אחרון לד"ר סובול, החזנים: עזי שוורץ, יוסי פומרנץ, אושי בלומנברג, פיני בן ארי, מיקי ווינברגר, יואלי קאהן, שמחה רוטנברג ועוד ועוד...

מסע ההלוויה הסתיים בשדה התעופה בשירת אבינו מלכנו חננו ועננו כי אין בנו מעשים... בקול חנוק מדמעות נפרדו המלווים מענק המוזיקה והחזנות.

ארונו של ד"ר מרדכי סובול עושה כרגע את דרכו לארץ הקודש וההלוויה בישראל תתקיים מחר, יום שלישי בשעה 9 בבוקר בבית הקברות ירקון שער פתח תקווה

קבלת מנחמים בבית משפחת סובול - רחוב יוסף נקר 11 קומה 8 פ״ת ,ממוצאי יוה״כ עד ערב סוכות..

סייע בהכנת הכתבה החזן יוסי פומרנץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר