לקראת התמודדותו לראשות

סופית: יצחק רביץ עבר מביתר עילית לטלז סטון

יצחק רביץ העביר את כתובת מגוריו מביתר עילית למועצה המקומית קרית יערי, לקראת התמודדותו לראשות בבחירות הקרובות. גפני לרביץ: "אנחנו מאחוריך" • כל הפרטים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רביץ מקבל את ברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, בימים האחרונים (באדיבות המצלם)

סגן ראש עיריית ביתר עילית יצחק רביץ העביר היום (שני) את כתובתו לישוב טלז סטון, לקראת התמודדות לראשות המועצה בבחירות הקרובות. זאת לקראת המועד הסופי להעברת כתובות ביום חמישי הקרוב.

בעקבות כך, התקשר בשעה האחרונה יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ליצחק רביץ ואמר לו: "אנחנו מאחוריך", זאת לאחר שבשבוע האחרון קיים רביץ פגישות עם ח"כ גפני וח"כ מקלב, שנתנו לו את הגיבוי המלא של המפלגה להתמודדותו.

התמודדותו של רביץ עלתה לראשונה על הפרק לפני מספר חודשים בקרב בכירי דגל התורה, לאחר בקשת המרא דאתרא של טלז סטון הגאון רבי אריה שולמן להציב מועמד חדש לראשות המועצה במקומו של ראש המועצה המיתולוגי אברהם רוזנטל.

התמודדותו של רביץ מלווה בקשיים, בשל התנגדות של רבים מהיישוב להצנחת מועמד מחוץ ליישוב, זאת למרות שהמינוי מגיע בתיאום עם רבני היישוב ובכירי המפלגה.

בכירים ב'דגל התורה' אומרים כעת ל"כיכר השבת": "דגל התורה, כמפלגה של בני תורה, מתקשה להדיח אנשים שצמחו בתוך המפלגה. זה לא ראוי. כל המלכת מועמד חדש, תיעשה בהתייעצות עם גדולי ישראל, ללא פגיעה חלילה באנשי התנועה הוותיקים ואך ורק בדרך של פרישה מכובדת - וכך ננהג גם בטלז סטון".

יצוין, כי פרסום ידיעה זו ב'כיכר השבת' גרר תגובות נסערות בקרב אברכים רבים, שסבורים כי "רוזנטל איש יקר ורב פעלים, אך הוא תרם את חלקו ליישוב, וישנה תחושה כי הוא מיצה את תפקידו ועליו לפנות את המקום".

רביץ עצמו צפוי כבר בימים הקרובים לערוך חוגי בית עם תושבי המקום, ולהבין מקרוב יותר את צרכי הקהילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר