לרגל סיכום הקדנציה

זייברט במתקפה נגד 'דגל': "דילול שורות ועריקת מצביעים"

ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, מסכם קדנציה ותוקף את 'דגל התורה' בחריפות על "דילול השורות ועריקת מצביעים בהיקפי ענק", וטוען כי אי התמיכה בדייטש "זה אבסורד על גבול הצביעות" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ראש העיר חנוך זייברט (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל', חנוך זייברט, יוצא למתקפה חריפה נגד 'דגל התורה', וטוען כי יחסי הכוחות ביהדות התורה נותרו כמות שהם.

בראיון מיוחד לרגל סיכום הקדנציה, שמתפרסם במוסף החג של 'המודיע', אומר זייברט כי "מבחינת אגודת ישראל אין בכלל סכסוך. מאז ומעולם פנינו היו לשלום וידינו כל העת מושטת לשותפות ולאחדות".

אך מוסיף ומבהיר כי "אם יש מי שאינם רוצים לשתף פעולה, שימשיכו בשלהם, אך שידעו כי הם גם אחראים בלעדיים לתוצאות ככל שתהיינה".

לדבריו, "יחסי הכוחות ב'יהדות התורה' היו ונותרו כמות שהם לאורך השנים, ואין שום מקום למניפולציות ולטענות שונות החסרות כל בסיס".

זייברט עוקץ את 'דגל התורה' ואומר כי "זאת מבלי להיכנס לדילול השורות ועריקת מצביעים בהיקפי ענק, שכל נער יכול לעשות את החשבון לבדו".

"אם יש מי שרוצה לשפר עמדות באמצעות מחלוקת ופילוג, שיעשה זאת, אך כאמור, על אחריותו הבלעדית", הוא מבהיר ל'דגל התורה'.

באשר לכוחה של 'אגודת ישראל', אומר זייברט כי "אין ספק כי הציבור הולך וגדל משנה לשנה. כל החצרות החסידיות השונות נמצאות בצמיחה מתמדת ורואים זאת במוחש", וטוען כי "עלינו לדעת שניתן להגדיל את כוחנו באמצעות הבאת מאה אחוז של קולותינו אל הקלפי".

על הבחירות בירושלים ובשאר הערים, אומר זייברט כי "הבעיה היא שוב, חוסר האחדות בינינו. אם בעבר היו מי שהטיפו מוסר וזעקו נגד אפשרות של בחירה בראש עיר שאינו חרדי, הרי שכיום הם פתאום 'שכחו' את דבריהם, ומרשים לעצמם תחת תואנה פוליטית כזו או אחרת להפר את מוצא פיהם ואת הוראת רבניהם וגדוליהם. זהו אבסורד שאים כמותו, על גבול הצביעות".

במענה לשאלה האם יערכו הפעם בחירות בבני ברק לראשות העיר, הוא משיב כי "אנו מכבדים הסכמים. כמובן ואין צריך לומר שההסכם הוא דו צדדי ואמור להיות מיושם על שני צדדיו, אני מקווה שכך יעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר