הריגם לוחם דובדבן

צה"ל יהרוס את הבניין שבו התגורר המחבל

צה"ל הודיע למשפחתו של לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, כי בכוונתו להרוס את כל הבניין - בן ארבע הקומות - שבו התגורר המחבל שהשליך את לוח השיש על הלוחם (חדשות)

רונן לוברסקי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

צה"ל הודיע למשפחתו של לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, כי בכוונתו להרוס את כל הבניין - בן ארבע הקומות - שבו התגורר המחבל, איסלאם יוסף אבו חמיד, שהשליך לוח שיש מגג בית בפאתי רמאללה והביא למותו של הלוחם.

על פי דובר צה"ל, הודעה על כוונה להרוס שתי קומות במבנה כבר נמסרה למשפחת המחבל לפני כשלושה שבועות. בשבועות האחרונים נערכה ביוזמת צה"ל בדיקה נוספת, ובסיומה הוחלט להרוס את הבניין כולו.

לוחמי דובדבן במעצר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נלחמים בטרור בנחישות! אנו הולכים להרוס מהיסוד את כל בניין 4 הקומות, שבו התגורר המחבל המתועב, יימח שמו, שרצח את לוחם צה"ל, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. ההריסה תבוצע בהקדם. אין פשרות במלחמה בטרור. רק יד ברזל".

יצוין כי למשפחת המחבל עדיין עומדת האפשרות להגיש השגה בדבר ההריסה לאלוף הפיקוד.

ב-ynet דווח כי הבניין שבו מתגורר המחבל הוקם על מגרש שבו היה בניין אחר של המשפחה שנהרס על ידי צה"ל בשנת 1990, בעקבות פיגוע שביצע אחיו של המחבל. על המשפחה נאסר אז להקים מחדש את הבניין, וכעת צה"ל החליט לפעול להריסת כל הבניין החדש שהוקם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר