צפו בתיעוד

נתניהו וכץ חנכו את הרכבת החדשה מירושלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ סיירו היום (חמישי) בתחנת רכבת ירושלים "יצחק נבון", וביצעו נסיעת הרצה ברכבת מירושלים לנתב"ג • צפו בתיעוד (רכב)

(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ; וידאו: רועי אברהם, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ סיירו היום (חמישי) בתחנת רכבת ירושלים "יצחק נבון", וביצעו נסיעת הרצה ברכבת מירושלים לנתב"ג.

רה"מ נתניהו שמע במהלך הנסיעה המשותפת מפי יו"ר רכבת ישראל דן הראל ומפי מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון על מורכבות הפרויקט, וקיבל עדכון על היקף העבודה שנותרה ועל המשך העבודה לקראת פתיחת הקו.

טרם העלייה לרכבת אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "זהו רגע היסטורי. אני משתמש במונח הזה בזהירות, אבל תמיד האמנתי שאפשר לחבר את ירושלים לרשת רכבות ארצית ולא בנתיב של הרכבת הטורקית שנסעתי בה בילדותי ובנערותי. והנה, הרגע הזה הגיע אחרי מאמץ כביר של ממשלת ישראל, משרד התחבורה וכל הגורמים שעסקו בדבר. זה באמת עידן חדש. אני יכול רק לבקש מכם להצטרף לנסיעה שתיווכחו לבד".

עוד הוסיף רה"מ נתניהו: "כשהייתי ילד היינו שרים 'בין הרים ובין גבעות טסה הרכבת', והיום יש לי הנאה מיוחדת להיות בתוך רכבת שטסה בתוך ההרים ובתוך הגבעות, ותגיע לתל אביב בהמשך בזמן שיא של כחצי שעה. זה עידן חדש לירושלים ועידן חדש למדינת ישראל. בואו והצטרפו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר