פרסום ראשון

מאיר פרוש ויוסי דייטש נפגשו עם בכירי 'מאוחדים'

בערב שבת חול המועד נפגשו סגן השר מאיר פרוש והמועמד יוסי דייטש עם בכירים בסיעת 'מאוחדים'. על הפרק: יצירת בלוק משותף ל'אגודת ישראל' ול'מאוחדים' (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אריה קינג (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

פרסום ראשון: מגעים ליצירת בלוק חוסם בין המועמד החרדי לראשות העיר יוסי דייטש מ'אגודת ישראל' לסיעת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג, מהלך שיכול לחזק את הכוח החסידי והח"רדלי בבחירות, בעיקר בעת המו"מ מול המועמדים השונים, זאת במידה ודייטש יחליט להסיר את מועמדותו ולתמוך במועמד אחר.

ל'כיכר השבת' נודע כי בערב שבת חול המועד נפגשו סגן השר מאיר פרוש והמועמד יוסי דייטש עם בכירים בסיעת 'מאוחדים', שעל פי הסקרים שווה כשני מנדטים. על הפרק: יצירת בלוק משותף ל'אגודת ישראל' ול'מאוחדים'.

בכיר בסיעת 'מאוחדים' מאשר את הפרטים ל'כיכר השבת' ומבהיר כי בשלב זה יש משא ומתן מול כלל המועמדים. לדבריו, המועמד משה ליאון הציע את תפקיד יו"ר ועדת הכספים לדב קלמנוביץ ותפקיד משמעותי בתחום התכנון ובניה לאריה קינג יחד עם סגן ראש העיר.

משמעותו של בלוק חוסם שכזה היא תמיכה משותפת של יוסי דייטש וסיעת 'מאוחדים' באותו מועמד לראשות העיר, דבר שעשוי להגביר את סיכויי המועמד הנתמך על ידם.

יצוין, כי בשלב זה המועמד יוסי דייטש מצהיר כי התמודדותו תהיה עד סוף המירוץ בין אם ייתמך על ידי 'דגל התורה' וש"ס ובין אם לא.

בנוסף, ל'כיכר השבת' נודע כי אלקין נפגש אף הוא הוא עם בכירי מאוחדים. הציע להם סגנות ומ"מ תכנון ובנייה, בשל כך שתכנון ובנייה שמור למועמד יוסי דייטש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר