הקטל בכבישים

ערב אחד, שני הרוגים - בבית שמש ובחולון

אישה כבת 70, הולכת רגל, נהרגה אמש (שלישי) מפגיעת רכב בבית שמש; במקביל, רוכב אופנוע בן 33 נהרג בחולון, גם כן מפגיעת רכב. המשטרה חוקרת את שתי התאונות (אקטואליה)

זירת התאונה בבית שמש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הקטל בכבישים: אישה כבת 70 נהרגה אמש (שלישי) מפגיעת רכב בבית שמש, רוכב אופנוע בן 33 נהרג בחולון, גם כן מפגיעת רכב.

מחקירת התאונה בבית שמש עולה כי הולכת הרגל בת ה-70 חצתה את הכביש - ככל הנראה - במעבר חציה, כאשר נפגעה מרכב פרטי והועפה למרחק של כ-15 מטרים.

נהגת הרכב הפוגע עוכבה לחקירה.

פרמדיק מד"א דרור עיני סיפר: "כשהגענו למקום התאונה ראינו רכב עם שמשה מנופצת ופגיעות פח קשות. במרחק של מספר מטרים שכבה על הכביש אישה כבת 70 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה כשהיא ללא דופק וללא נשימה.

"ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. נהגת הרכב, אישה כבת 60 שהייתה נסערת, נבדקה במקום התאונה ופונתה במצב קל לבית החולים".

יחיאל רוזנברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על קשישה שסבלה מפגיעת רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה בזירה. עקב אופי התאונה נוצרו עומסי תנועה כבדים. נהגת הרכב טופלה בזירה במצב קל מחרדה".

בחולון, כאמור, נהרג רוכב אופנוע בן 33, מפגיעת רכב. המשטרה עצרה את נהג הרכב, תושב העיר בן 25.

פרמדיקית מד"א שהגיעה לזירה בחולון, ליאור בש, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופנוע, ובסמוך על הכביש שכב גבר מחוסר הכרה, ללא נשימה ולא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה. בסיוע כונני מד"א ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בני מזרחי חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים ששהו בסמיכות למקום ביצענו החייאה בזירת התאונה על רוכב האופנוע שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכב פרטי. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר