"בדקו חשבונות"

לייקווד: איש עסקים חרדי ניצל מהונאת עתק

"התחלתי לקבל שיחות טלפון מחברות שונות ששאלו אם הנפקתי המחאות בסכומים גבוהים", סיפר בעל העסק שכמעט נפל קורבן להונאה מתוכננת היטב • "בדקו חשבונות" (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בעל עסק חרדי בלייקווד שבניו ג'רזי ניצל מהונאת עתק שכמעט גרמה לו להפסיד למעלה ממיליון דולרים, כך עולה מדיווח באתר Lakewood Scoop.

חרדי שבבעלותו בית עסק בעיר הופתע לקבל סדרת שיחות טלפון מעסקים שונים. לדבריו, "התחלתי לקבל שיחות טלפון מחברות שונות, שביררו האם הנפקתי ושלחתי להם המחאות בסכומים גבוהים".

מתברר כי רמאי מתוחכם הצליח לזייף את המחאותיו לפרטי פרטים - כולל חיקוי מושלם של חתימת ידו, כשהוא מנצל את חשבון הבנק של החרדי לרכישות ציוד בהיקף ענק.

"הסכומים שעל השיקים היו בין 18,000 דולרים ל-500,000 דולרים", סיפר בעל העסק, לא לפני שביקש מן הבנק להשהות את חשבונו ולעכב את החיובים המופרזים. המחאה אחת, על סך 500,000 דולרים, כבר נפדתה - אך הוא הצליח לפעול ולהשיב את הכסף הגזול לחשבונו.

לדבריו, "רמת התחכום של הרמאי משתקפת בתאריכים שציין על גבי השיקים: בכולם הוא בחר לרשום ימים שונים בחג הסוכות. ככל הנראה הוא חשב שמטירדת החג לא אבדוק את חשבוני ויקל עליו לעקוץ אותי".

"בדקו את חשבונותיכם", מסכם בעל העסק שניצל, כאמור, מנזק בשווי למעלה ממיליון דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר