מרדף אחר היורה

חשד לפיגוע ירי בברקן: שני פצועים אנוש; פלסטיני נמלט

שני פצועים באורח אנוש ופצועה בינוני באירוע ירי באזור התעשייה ברקן בשומרון. הרקע לאירוע עדיין לא ברור וכוחות הביטחון עורכים מצוד נרחב אחר היורה - בן 23 מאזור טול כרם שנמלט (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בתשרי תשע"ט | 07.10.18
זירת האירוע (צילום: פלאש 90. וידאו: זק"א)

חשד לפיגוע ירי: בקומת משרדים במפעל באזור התעשייה ברקן שבשומרון נורו הבוקר (ראשון) יריות על-ידי פלסטיני, בן 23 מאזור טול כרם, שנמלט מהמקום. גבר ואישה נפצעו באורח אנוש ופצועה נוספת פונתה במצב בינוני לבית החולים בילינסון.

צה"ל והשב"כ מנהלים מצוד נרחב אחר הפלסטיני היורה, ההערכה היא כי הוא עדיין חמוש. במצוד משתתפים כוחות גדולים בסיוע יחידות מיוחדות.

לפי גורמים במערכת הביטחון, הפלסטיני החשוד בירי ככל הנראה עבד באותו מפעל שבו פתח באש, ואף החזיק באישור עבודה.

מדובר צה"ל נמסר כי חשוד הגיע לאזור התעשייה וירה לעבר שלושה אזרחים. כוחות גדולים של צה"ל ושב"כ מנהלים בשעה זו מרדף אחר החשוד, שזהותו ידועה לכוחות הביטחון. כמו כן נפרסו כוחות רבים במרחב לביצוע סריקות ובידוקים. הרקע לאירוע טרם נקבע ונבדקים כלל הכיוונים.

מהמשטרה נמסר, כי "במוקד המשטרה התקבל דווח על אירוע ירי באזור התעשייה ברקן על הדיווחים ישנם על 3 פצועים טרם ידוע מצבם. בשלב זה לא ברור הרקע לירי. החשוד בירי נמלט מהמקום וכוחות משטרה וצה"ל מבצעים סריקות לאיתורו".

ממד"א נמסר, כי בשעה 07:39 התקבל דיווח על ככל הנראה אירוע ירי באיזור התעשייה בברקן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר ואישה בשנות ה-30 במצב אנוש מחוסרי הכרה ומפנים לבי"ח בלינסון אישה כבת 54 במצב קשה ויציב כשהיא סובלת מפציעה חודרת בפלג גופה העליון.

הפרמדיקים של מד"א דוד ברוכי ונריה תקוע סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שלושה פצועים מירי שוכבים. שניים מהם היו מחוסרי הכרה עם פציעות ירי בגופם ואישה נוספת הייתה בהכרה מלאה עם פציעות ירי בפלג גופה העליון. הענקנו להם טיפול רפואי ואת האישה פינינו לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".

לבית חולים בילינסון הגיעה פצועה אחת מהאירוע בברקן ומצבה מוגדר בינוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר