פרסום ראשון

מועמדת 'דגל' תשליט את מרצ במועצה הדתית?

תומכי יונה יהב בבחירות לראשות העיר חיפה, יצאו בקמפיין האשמות נגד דגל התורה, לפיו המועמדת בה הם תומכים הבטיחה למרצ את המועצה הדתית. ב'דגל' מכחישים, וחושפים את ההסכם המדובר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המועמדת של 'דגל' וראש מרצ (צילום: Miriam Alster/Flash90 / אתר הבית של ענת קליש)

סערה במערכת הפוליטית בחיפה, בפרט זו החרדית, לאור קמפיין רחוב נגד 'דגל התורה' והמועמדת שככל הנראה תיתמך על ידם - עינת קליש רותם. על פי הקמפיין, היא הבטיחה לסיעת מרצ המקומית את השליטה במועצה הדתית לאחר הבחירות.

אלא שכעת, 'כיכר השבת' חושף את ההסכם המלא בין עינת קליש רותם לסיעת מרצ - הסכם המלמד כי המועצה הדתית כלל לא עלתה על שולחן המשא ומתן בין הסיעה למועמדת.

בקמפיין שמובילים מתנגדי דגל התורה בחיפה נכתב כאמור: "יהודי חרדי לא מצביע עינת קאליש רותם: מצביעים מיכי אלפר וקאליש רותם - מקבלים את ראביי דובי חיון כיו"ר המועצה הדתית ואחראי על מוסד הנישואין של חיפה".

אלא שבהסכם בין הצדדים נאמר, כי מרצ, במידה ותקבל מנדט, תהיה זכאית לסגנות למשך חצי קדנציה ולהחזיק את תיק התרבות. אך כאמור, לא הוזכר נושא המועצה הדתית.

ההסכם בין מרצ לקליש (צילום מסך)

בכיר ב'דגל' אומר ל'כיכר השבת': "אנו ערים למסע הכפשות ומערכת משומנת, שאמורים לפלג את הציבור החרדי בחיפה לטובת ראש העיר המכהן. לשמחתנו, הציבור החרדי חכם מזה, והאחדות והשמירה על הסטטוס קוו ימשיכו להישמר לאחר הבחירות הללו".

ממטה ראש העיר יונה יהב מסרו ל'כיכר השבת', כי אינם קשורים לקמפיין המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר