הפתעה באשדוד

מרן שר התורה בירך ו'דגל' תתמוך בש"ס

שילוב כוחות מפתיע בבחירות המקומיות באשדוד. קהילת דגל התורה תתמוך דווקא ברשימת ש"ס לעירייה. המרא דאתרא פרסם מכתב תמיכה והנציגים התברכו בבית הגר"ח (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר)

חיבור מפתיע בבחירות המקומיות באשדוד: מפלגת 'דגל התורה' המונה למעלה מ-500 משפחות הודיע על תמיכה במפלגת ש"ס המקומית, אחה"צ (ראשון) נכנסו הנציגים לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

בשעות הצהריים הודיע המרא דאתרא הגאון רבי בונים שרייבר, במכתב עליו חתם, כי יש להצביע לרשימת ש"ס בראשה עומד סגן ראש העיר אבי אמסלם.

מכתבו של הרב

שעות לאחר מכתבו, נכנס אמסלם עם העסקן הדגלאי, הרב יחיאל צוקר, למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, לקבל את ברכתו למהלך לו היה שותף בין היתר ח"כ ינון אזולאי המתגורר באשדוד.

'דגל התורה' בעיר אשדוד, מונה מאות משפחות, אך עד כה לא הריצה רשימה מטעמה למועצת העיר, כמו כן, לא שיבצה נציג מטעמה ברשימת 'יהדות התורה' בעירייה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי לפני מספר חודשים נערכה פגישה בלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בכנסת, שם שקלו תחילה כי בבחירות הקרובות 'דגל התורה' תריץ רשימה מטעמה למועצת העיר, במידה ולא ישובץ נציג ליטאי ברשימת יהדות התורה הקיימת. אך לבסוף סוכם, כי נציגי ש"ס יפעלו עבור כל צרכי הקהילה הליטאית שלא תריץ רשימה עצמאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר