פרסום ראשון

בליכוד דורשים לנקוט בצעדים כנגד ג' וש"ס בבני ברק

ברשימת הליכוד בעיר בני ברק דורשים מרה"ע המיועד לחשוף את כל ההסכמים הפוליטיים טרם הבחירות כנדרש בחוק, זאת לאחר חרושת שמועות בנוגע למינויי סגנים בשכר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אנשי הליכוד בבני ברק מגישים את הרשימה (צילום: באדיבות המצלם)

לפני מספר ימים פרסמנו כאן, ב"כיכר השבת", ראיון בכורה עם ראש העיר המיועד בעיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, שעורר תהודה רבה בעיר החרדית. במהלך הראיון הבטיח רובינשטיין, כי "כל אחד יקבל את חלקו", אך לא התייחס לזהות סגני ראש העיר העתידיים בעיר בני ברק. גם בראיונות לכלי תקשורת אחרים רובינשטיין התחמק מהשאלה.

למרות שההסכמים אכן לא פורסמו, ש"ס הודיעה, כי סוכם שתקבל שני תפקידי סגן ראש עיר בבני ברק וב"שלומי אמונים" מיהרו להודיע, כי סגן ראש עיר נוסף מגיע להם.

גם חסידות ויז'ניץ, שנציגה כיהן בקדנציה האחרונה כסגן ראש העיר, דורשת להמשיך להחזיק בתפקיד, ובמקביל נמסר כי סוכם שמנחם שפירא ישמש כסגן בשכר למשך מחצית הקדנציה.

יצוין, כי סגן ראש עיר בשכר בעיר גדולה כמו בני ברק הוא תפקיד יוקרתי שמזכה את בעל התפקיד בשכר של קרוב ל-40,000 שקלים בחודש, רכב צמוד ותנאים נוספים, וכל זאת מתקציב העירייה.

הפרסומים הסותרים והאיפול הכבד שהוטל על ההסכמים עוררו תסיסה רבה בעיר בני ברק, זאת מכיוון שהחוק קובע, כי חובה לפרסם את כל ההסכמים הפוליטיים, כדי שיגיעו במלואם לידיעת כלל הציבור עוד טרם הבחירות.

כעת אנו חושפים, כי היועצים המשפטיים של מפלגת הליכוד פנו הבוקר (ראשון) לעיריית בני ברק, הזהירו מ"הפרת החוק" ודרשו לפרסם באופן מיידי את כל ההסכמים לפני שינקטו צעדים נוספים.

במכתב נוסף שעליו חתום יעקב וידר, יו"ר הליכוד בבני ברק וראש רשימת מחל למועצת העיר, שנשלח לממונה על הבחירות בבני ברק מטעם משרד הפנים כתב וידר: "הגיע הזמן להבהיר לעסקני העירייה שנגמר עידן הקומבינות ועליהם לתת דין וחשבון לציבור. השכר הגבוה שמשולם מהכסף שלנו, התושבים, לא נועד לעסקאות אפלות אלא רק כדי לאפשר לאותם סגנים לשרת את כלל תושבי העיר מסביב לשעון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר