נאום ה'נעבאך'

יו"ר 'דגל' בי-ם תוקף: "הציבור שלנו לא יהיה יותר נעבאך"

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים אליעזר ראוכברגר תקף בחריפות את מדיניות העירייה בשכונות המעורבות בעיר וטען, כי מדובר בקיפוח מתמשך כנגד הציבור החרדי בעיר וכי הדבר לא יימשך (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן, וידאו: באדיבות המצלם)

בהתקרב מועד הבחירות, יו"ר "דגל התורה" בעיריית ירושלים אליעזר ראוכברגר יוצא למתקפה חריפה נגד מה שהוא מכנה הקיפוח המתמשך של תושבי ירושלים בשכונות החדשות והמעורבות הסובלים מקיפוח בשורות תחומים: "הציבור שלנו לא יהיה יותר 'נעבאך' – הקיפוח ייפסק".

בטקס היסוד של בית הכנסת "תורה ותפילה" בשכונת נוה יעקב: "תרשמו לעצמכם, בקדנציה הבאה אנחנו נשנה את סדרי העדיפויות והתקציבים של עיריית ירושלים לא עוד עשרות מיליונים לדברי הבל ורעות רוח. אלא מיליונים לבתי הכנסת ומקוואות, ברמת שלמה יש שכונה לתפארת, אבל מקווה אחד לכל השכונה. הייתכן דבר כזה? 9 שנים משחקים עם התקציב זה ייגמר ולא יהיה יותר". אמר ראוכברגר.

עוד הוסיף: "בקדנציה הבאה המאבק יהיה - לא לתת הקצאות, אלא לבנות בתי כנסת ומקוואות על חשבון הכספים שהיום הולכים לדברים אחרים".

"מנסים לשחק אתנו, בצורה כזאת בצורה אחרת, המשוואה פשוטה לגמרי: כדי לענות על הדרישות והבקשות צריך כוח, זה המשחק הפוליטי. במדינת ישראל מי שיש לו כוח מקבל מענה, מי שאין לו 'נעבאך' נשאר עם הבעיות והצרות שלו. הציבור שלנו - הגיע הזמן שלא יהיה יותר 'נאבעך' הקיפוח הזה ייפסק בכל התחומים". סיים ראוכברגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר