הפיגוע בברקן

מאות ליוו את האם שנרצחה; "את יכולה לנוח על משכבך"

מאות בני אדם ליוו בדמעות את קים יחזקאל-לובנגרונד הי"ד, שנרצחה בפיגוע הירי באזור התעשייה בברקן, בהותירה אחריה את בעלה, בנה, הוריה ואחות. אביה ספד: "מצטער שלא הייתי לידך" (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בעלה של קים בלווייה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מאות ליוו אמש (ראשון) בבית העלמין בראש העין את קים יחזקאל-לבנגרונד בת ה-28, שנרצחה בפיגוע הירי במפעל אלון באזור התעשייה ברקן. היא השאירה אחריה פעוט בן שנה ושלושה חודשים, בעל, הורים ואחות.

אביה של קים ספד לה בדמעות: "מצטער שלא הייתי לידך. לצערי לא הספקתי להגיע בזמן. למרות שהגעתי וראיתי מה עשו לך. מבטיח לך, מבטיח שגיא וקאי יקבלו כל מה שצריך. מבטיח שאדאג להם כמו שדאגתי כל הזמן. את יכולה לנוח על משכבך בשלום".

בעלה, גיא אמר: "רוצה להבטיח לך שלא נשכח אותך לעולם. נגדל את קאי שלנו בדיוק כמו שרצית. תמיד תישארי החברה הכי טובה שלי".

השר איוב קרא הגיע להלוויה כנציג הממשלה ואמר: "באתי בשם הממשלה להביע את תנחומי. באתי לומר לבעל המסור והתינוק שלצערנו לא יזכה יותר לראות את אמו. סליחה על זה שאני מנסה שנים לקדם את חוק גזר דין מוות ולא מצליח למצוא לכך רוב".

קים הי"ד. באדיבות המשפחה

קרובת משפחה סיפרה: "בימים האחרונים בנה התחיל ללכת והיא כל כך התלהבה מזה. לא הייתה מאושרת ממנה. כל הזמן היא צילמה אותו בווידאו ושלחה לכולם. עכשיו היא איננה. אי אפשר להאמין והראש לא תופס שהיא נרצחה. כואב הלב".

הפיגוע הרצחני התרחש אתמול בבוקר, מעט אחרי 7:30, המחבל, אשרף נעאלווה בן ה-23, פלסטיני תושב הכפר שוויכה הגיע למפעל 'אלון' באזור התעשייה של ברקן, בו עבד כחשמלאי בשבעת החודשים האחרונים. הוא עלה למשרדים בקומה השנייה, נכנס למשרדה של קים והחל לפתוח באש. לאחר מכן הוא עבר למשרדו של זיו חג'בי, רצח אותו ופצע עובדת נוספת, שב"ה מצבה השתפר הבוקר ומצבה מוגדר קל.

נעאלווה תועד במצלמות האבטחה כשהוא בורח מהזירה, וכוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים במצוד אחר המחבל ובמהלך היממה האחרונה נערכה פעילות מבצעית רבה בנושא. מדובר צה"ל נמסר, כי נעצרו חשודים שסייעו לו.

הלווייתו של זיו חג'בי הי"ד תתקיים היום בשעה 14:00 במושב ניר ישראל ליד אשקלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר