ההסתה המחליאה נמשכת

נציג 'יש עתיד' מפחיד "בעזרת" מרן שר התורה

אחרי חולון ואשדוד - גם נציג 'יש עתיד' לראשות העיר רמת גן מצטרף להסתה: מנסה להלך אימים על התושבים המקומיים, שלא יבחרו במועמד שזכה לתמיכת מרן הגר"ח קנייבסקי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נציגי החרדים עם ר"ע רמת גן זינגר, בו מתחרה נכט (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

אישי ציבור רבים מיהרו להגיב היום על סרטון ההסתה האנטי-חרדי המזעזע של מועמד בבחירות לעיריית אשדוד, בו הוא הציג מציאות דמיונית בה הציבור החרדי זוכה בבחירות וכביכול משתלט על חיי התושבים החילונים. כעת מתברר, כי גם ב'יש עתיד' ברמת גן לא בוחלים בנשק ההפחדה.

כזכור, המועמד אלי נכט, המתמודד בראשות סיעת 'עתיד אשדוד' למועצת העיר אשדוד, קרא לציבור הרוסי להצביע כדי למנוע את מה שהוא מכנה 'השתלטות החרדים על המרחב הציבורי'. בסרטון המדובר, ההשתלטות החרדית על חיי התושבים החילונים מתבטאת בין היתר על ידי ניתוק הטלפון בשבת, חיוב לנשק מזוזה ועוד.

נכט הגיב לסערה וטען כי "מדובר בסרטון סאטירי עם מסר חד וברור שיש לו אחיזה במציאות...". ראש העיר יחיאל לסרי, מנגד, תקף: "בי נשבעתי; לא ניתן את הנהגת העיר למסיתים וחסרי אחריות שמלבים שנאה ומלחמות אחים. לא במשמרת שלי".

הסתה של נציג יש עתיד, גם בחולון (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק אילן גזית)

כאמור, גם גלעד שריר, המתמודד לראשות העיר רמת גן מטעם 'יש עתיד', לא בוחל בשיטות ההפחדה. בדף הפייסבוק הרשמי, הציג שריר הודעת SMS חרדית כביכול, בה נכתב: "הרב קנייבסקי מבני ברק מורה להצביע לזינגר (המועמד המוביל. א.ר). נפגשנו עם כל המתמודדים, והצלחנו להשיג תוצאות טובות וחשובות. העלינו את ההתלבטות להחלטתו של הרב קנייבסקי, שיכריע; בלילה חייגו מבית הרב, והורו לנו לתמוך בזינגר".

שריר הציג את ההודעה ה"מוסמכת", וכתב לגביה: "רמת גן ניצבת בפני בחירות מכריעות עבור עתידה, האם העיר תהפוך לבני ברק או להפוך לסיפור הצלחה. כשראש העיר העדיף פעם אחר פעם, מיעוט של פחות מ-20% מתושבי העיר בתור שותפים, הוא גם הפך את העיר לכזו שצועדת בדרך הבטוחה להיות בני ברק. היום קיבלנו הוכחה נוספת לזה!".

"אנחנו לא ניתן לו להרוס את העיר. רמת גן תישאר חופשית ותהיה בה תחבורה ציבורית בשבת, נשים יהיו במוקד ולא יודרו. חילונים? מצביעים לנו - גלעד שריר לראשות העיר, יש עתיד למועצה".

למסעי הסתה והפחדה אלו, מצטרף גם הסרטון של אילן גזית, מועמד 'יש עתיד' בחולון, שהצביע שוב ושוב על החרדים השחורים כעל אלו שבטוח ילכו להצביע בבחירות, בניגוד כביכול לציבור הכללי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר