צפו בראיון

מלכיאלי מסתער: ליאון, יהב ופינדרוס; הציר עם 'דגל' - לאן?

בעוד כולם מדברים על הציר הפוליטי החזק שנוסד בין בכירי ש"ס לגורמים הקובעים בדגל התורה, ח"כ מלכיאלי מש"ס מסביר כי עדיין ישנם חילוקי דעות במספר ערים (חדשות, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

פחות מחודש לבחירות המקומיות, וח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) שהופקד בין היתר כאחראי על מספר ערים מטעם מפלגתו בבחירות המקומיות, מדבר בראיון ל'כיכר השבת' על שורת ערים, וחושף כי למרות הציר בין 'דגל התורה' לש"ס, במספר ערים עוד לא הושלמה המלאכה.

  • ירושלים

למה לא פורסם מכתבו של ראש הישיבה חכם שלום כהן על תמיכה במשה ליאון?

"יש סקרים שמשה ליאון מנצח כבר בסיבוב הראשון. כאחד שמסתובב הרבה בשכונות גילה, פסגת זאב וקטמון אתה רואה את התמיכה בו הרבה יותר מהסיבוב הקודם".

נראה מכתב?

"תומכי ש"ס יעשו בקלפי מה שיאמר חכם שלום. החבירה של ש"ס ו'דגל', מבטיחה לליאון ניצחון בסיבוב ראשון. דגל וש"ס אלו הקבוצות הגדולות ביותר, הם שווים מעל 60 אלף קול, וזה בלי הכוח של ליאון בקדנציה האחרונה. הוא הביא כוח עם רבנים מהציונות הדתית, בנוסף, הפיצול בין אלקין לברקוביץ', גם נותן יתרון לליאון".

בניגוד לתחזיות המעניקות לש"ס המקומית מקסימום כארבעה מנדטים, ח"כ מלכיאלי בטוח כי "אחרי חמש שנים משמעותיות, בהן ש"ס בלטה בכל התחומים, היא תקבל שישה מנדטים".

כמה סגנים ליאון הבטיח לש"ס?

"ש"ס תביא עוד הרבה הקצאות בקדנציה הבאה. סגנים זו לא האמירה החשובה. יהיו לנו תיקים משמעותיים.

  • אלעד

ש"ס תומכת בפינדרוס?

מתרכזים בסיעה עצמה ברשימת ש"ס באלעד. גם מי שהיה לו מרמור, יודע שעכשיו ישנה רשימה מאוד טובה. נאחד את הרשימה, נעשה הכל שלא יהיו לנו זליגות כאלה ואחרות".

  • חיפה

למה בחרתם ללכת ברשימה נפרדת?

"אין ספק שהאיחוד הוא הכי טוב. בקדנציה הקודמת באו 'דגל' לש"ס וביקשו שנוותר, אז וויתרנו. קיבלנו מקום שלישי ורביעי, בעוד אנחנו הסיעה הגדולה. ויתרנו פעם אחת, כעת הגיע תורם של אחרים לוותר, לא ייתכן שש"ס, שיותר גדולה מדגל התורה ואגודת ישראל, תוותר שוב. זה לא יעלה על הדעת. מגיעה לנו הבכורה בעיר, ו'דגל' התעקשו על המקום הראשון".

האם תתמכו ביונה יהב?

"ש"ס לא הצהירה על תמיכה ביהב, אבל 'דגל' מדבררים שניזוקו ממנו? את אחד המקומות הגדולים והמפוארים בחיפה קיבלה רשת החינוך שלנו. ש"ס במשא ומתן עם כל המועמדים, 'דגל' דורשים לוותר, ואנחנו דורשים גם ממנה לוותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר