בשל פיצוץ צינור מים: הקו המהיר לא פועל

רכבת ישראל השביתה זמנית את הקו המהיר מירושלים לנתב"ג בשל פיצוץ בצינור מים באזור צומת דניאל. הנוסעים המאוכזבים שהגיעו לתחנה נאלצו למצוא פתרון אחר (תח"צ)

תחנת יצחק נבון בירושלים (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

נוסעי הקו המהיר החדש מירושלים לתל אביב שבינתיים מגיעה רק לנתב"ג, הופתעו לגלות הבוקר (שלישי) כי פיצוץ צינור מים גרם להפסקת תנועת הרכבות בין ירושלים לנתב"ג ונאלצו לנסוע באוטובוסים.

הנוסעים אשר הזמינו כרטיסים לשלוש הנסיעות הראשונות הבוקר, נדהמו לגלות בהגיעם לתחנת יצחק נבון בירושלים כי הרכבת שלהם בוטלה. הסיבה לביטול, על פי מה שנאמר להם בתחנה, היא פיצוץ צינור מים באזור צומת דניאל ובית שמש.

הרכבת החדשה פועלת בחודשים אלו במתכונת השקה, הכרטיסים מוזמנים חינם דרך האתר. הנוסעים המאוכזבים נאלצו לנסוע בתחבורה ציבורית חלופית כשעיקר הזעם שלהם היה כי לא נמסרה להם הודעה למרות שכל פרטיהם היו בידי רכבת ישראל בעת מילוי טופס הזמנת הכרטיס.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "מערכת מים באחד היישובים בקרבת צומת דניאל התפוצצה, וגרמה להפסקה זמנית של תנועת הרכבות בקו ירושלים נבון-נתב"ג. צוותי רכבת ישראל הוזנקו למקום ופועלים עם צוותי 'מקורות' לטיפול באירוע. לרשות הנוסעים מנתב"ג הוזמנו היסעים. נוסעים מתחנת ירושלים נבון מופנים לתחבורה ציבורית חלופית. עדכונים בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר