ענין טכני?

מכה לדגל התורה: מועמדותה של עינת קליש רותם נפסלה

מועמדותה של עינת קליש רותם, הנתמכת בידי דגל התורה לראשות עיריית חיפה מול ראש העיר המכהן יונה יהב, נפסלה בידי משרד הפנים. ענין טכני או מהלך מהותי דרמטי? (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עינת קליש רותם (צילום: מתוך דף הפייסבוק של המועמדת)

מנהלת הבחירות מטעם משרד הפנים באזור חיפה הודיעה לעינת קאליש רותם, המועמדת הנתמכת בידי דגל התורה לראשות עיריית חיפה מול ראש העיר המכהן יונה יהב, שהיא פסולה מלהתמודד במערכת הבחירות שתתקיים ב-30 באוקטובר, זאת בשל עניין טכני בעת הגשת הרשימות.

על פי הדיווח ב'גלובס', ההנחה היא שמדובר בעניין טכני אשר יוכל להיות מוסדר, ויחד עם זאת, ההליך שעינת קליש רותם וסביון יצטרכו לעבור הוא בפני בית המשפט המחוזי בחיפה בשבתו כבית משפט מנהלי, מה שעשוי לקחת זמן.

הבעיה התעוררה, לאחר ששני מועמדים לראשות העיר, עינת קליש רותם וישראל סביון, הגישו מועמדות באותה מפלגה - מפלגת העבודה.

עורך הדין של מפלגת העבודה, גיא בוסי, הכין את טפסי ההתמודדות עבור שני המועמדים של המפלגה בחיפה: עינת קליש רותם הנתמכת על ידי המפלגה וגם עבור ראש הסניף המקומי בחיפה, איש 'העבודה' הוותיק ישראל סביון, וזה הוביל כאמור לפסילה - אולי זמנית - של מועמדותם.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "הטעות היא לא רק בחיפה. העו"ד של המפלגה טעה בעוד 9 ערים, ובהן יש טעות טכנית. לפי חוות דעת משפטיות, ועדת הבחירות המרכזית תאשר את כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר