הבחירות בירושלים

מול זעקת החילונים, ברקוביץ הפתיע: "תומך בבניית כיתות לחרדים"

הקהל החילוני מחה בפניו אך עופר ברקוביץ', המועמד החילוני לראשת ירושלים, התעקש על עמדתו בעד בניית כיתות לחרדים ברמת אשכול, והסביר את פשר תמיכתו. צפו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: Noam Revkin Fenton/Flash90)

סוגיית היחס לחרדים בשכונות המעורבות בירושלים, הפך לנושא משמעותי במרוץ לראשות העיר. במהלך פאנל של ארגוני איכות סביבה שנערך היום (שלישי) במכללת דוד ילין הפתיע המועמד החילוני עופר ברקוביץ' כשתמך בבניית כיתות לחרדים חרף התנגדות החילונים.

ברקוביץ' נשאל על ידי נציגת הארגונים, האם הוא יאפשר הקמה של קרית חינוך חרדית ברמת אשכול, שתביא תנועה רבה של נוסעים ותושבים חרדים תוך כדי פגיעה ב"טבע" ובנחל צופית.

ברקוביץ' השיב, למרות מחאת וצעקות מהקהל: "בנושא רמת אשכול לצערי אני לא מסכים עם ההתנגדות של התושבים, וחלק מהתושבים אכן דיברו איתי. אני מבין שיש עומסים תחבורתיים שקריית החינוך תביא, יכול להיות שצריך לשאוף לצמצם את הכמויות, אבל החוסר של כיתות לימוד במגזר החרדי הוא חוסר אקוטי".

"שואלים למה דווקא שם?", הוסיף ברקוביץ', "זה המקום הכי גדול, הכי רחב, הכי משמעותי לייצר מלאי של כיתות לציבור החרדי, מקום שהוא גם בהסכמה, אני לא מקבל את ההתנגדות וברור לי שאתם לא תאהבו את זה, ובהחלט חושב שצריך לבחון מבחינה תכנונית את הקיבולת, את היכולת להכניס לשם כלי רכב ואיך מתבצעת העלאה וההורדה, ומהם צירי הכניסה, לזה יש בהחלט מקום לשיקול".

בסיום דבריו אמר ברקוביץ' כי "אני חושב שצריך להיות אמיתיים וצריך להבין שיש גם צרכים והצורך הזה צריך לקבל מענה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר