סאגת הבחירות

בבית שמש - מתיחות, בבני ברק - אחדות

בעוד בבני ברק נרשמה אחדות בפתיחת מטה 'אגודת ישראל' למען בחירת אברהם רובינשטיין, פתיחת המטה של משה אבוטבול בבית שמש לוותה בטונים צורמים של מתיחות (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
פתיחת המטות בבית שמש ובבני ברק (באדיבות המצלם)

בבני ברק נפתח הערב (שלישי) המטה של 'אגודת ישראל' לבחירתו של אברהם רובינשטיין, לראשות העיר, כאשר במקביל דווקא בבית שמש, הקרע בין ראשי המפלגות החרדיות, ניכר לעין כל.

זה לצד זה ישבו ראש העיר היוצא, חנוך זייברט, איש הסיעה המרכזית, אברהם רובינשטיין, נציג 'דגל התורה', יהושע מנדל, מויז'ניץ, ישראל משה פרידמן מבעלזא, ויתר נציגי הסיעות ב'אגודת ישראל', כאשר ניכר כי התגייסו כולם למען בחירתו של רובינשטיין.

פתיחת המטה בבני ברק

ראש העיר חנוך זייברט אמר בנאומו כי "אני בטוח שבחמש שנים הבאות העיר תצעד קדימה, אני בטוח ששיתוף הפעולה שהיה בקדנציה האחרונה ימשיך להיות בקדנציה הבאה. יש פה אדם שאנחנו סומכים עליו, אפשר לסמוך עליו, כמו שכתוב בסלוגנים".

"אם בני ברק תצליח להראות שהציבור כפוף לאנשים שאנחנו כפופים אליהם - זה הגאווה שלנו", הוסיף זייברט.

מנגד, בכנס פתיחת מטה הבחירות של משה אבוטבול בבית שמש, הקרע בין ראשי המפלגות בלט במיוחד. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וסגן השר יעקב ליצמן נכחו באירוע במשותף, אך המתיחות ביניהם ניכרה.

דרעי וליצמן בבית שמש

בנאומו של דרעי, סגן השר מאיר פרוש לא נכח באולם, ואילו ח"כי 'דגל התורה', הגיעו למקום רק לאחר שנציגי 'אגודת ישראל', עזבו את המטה.

"עם כזו אחדות, סביב המועמד החרדי בבית שמש, אני מאוד מקווה בשבילו שיצליח לנצח את הבחירות הללו", אומר לנו גורם פוליטי בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר