יש הסכם באלעד

נשיא המועצת הגר"ש כהן הכריע: ש"ס תומכת ביצחק פינדרוס

יו"ר ש"ס אריה דרעי נכנס הבוקר למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן יחד עם מועמד 'דגל' באלעד יצחק פינדרוס ונציג ש"ס צוריאל קריספל לאחר שהושג הסכם בעיר אלעד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת ואריה דרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, ברך הבוקר (רביעי) על ההסכם שהושג בין תנועת ש"ס לתנועת 'דגל התורה' בעיר אלעד. במרכז ההסכם: תמיכת ש"ס במועמד הליטאי יצחק פינדרוס.

הבוקר הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יחד עם יו"ר הסיעה המקומית צוריאל קריספל והמועמד יצחק פינדרוס, להתפלל את תפילת ראש חודש במעונו של הגר"ש כהן.

לאחר התפילה נועד הגר"ש עם השלושה ושמע את פרטי ההסכם אליו הגיעו הצדדים. לאחר דיון במעונו, אישר נשיא המועצת את ההסכם והצדדים יוצאים כעת לדרך במערכת הבחירות על ראשות העיר אלעד, ויצטרכו להתמודד ראש בראש עם ראש העיר המכהן ישראל פרוש.

ל"כיכר השבת" נודע כי יש הסכמה שש"ס תתחיל לעבוד בשטח למענו של פינדרוס. אך עם זאת ישנם נושאים שטרם הושג בהן הסכמה.

במרכז ההסכם: העתקת ההסכם שנחתם בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' בקדנציה הקודמת. בשלב זה, בנושא מי יכהן כראש העיר בשנה החמישית - הצדדים לא הגיעו להסכמה, אך ההערכה היא כי ש"ס תקבל את הכהונה בזה זו.

הצדדים סיכמו כי בקדנציה הבאה יתמכו במועמד מוסכם על שתי המפלגות. באשר לחלוקת התיקים, סוכם כי יתקיים משא ומתן והצדדים יגיעו להבנות בימים הקרובים.

כזכור, בראשית הדרך, דרש יו"ר ש"ס דרעי כי באלעד יהיה מועמד ספרדי מוסכם, כדוגמת יוסי שטרית מביתר עילית. אך גורמים ב'דגל התורה' הכריעו כי פינדרוס יהיה המועמד. כאמור, כעת, לאחר משא ומתן ובברכת הגר"ש כהן - ש"ס תתמוך בפינדרוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר