נאום התוכחה

מקלב בבית שמש: "הקב"ה שונא כפויי טובה"

במהלך פתיחת המטה של משה אבוטבול בבית שמש נשא ח"כ אורי מקלב נאום תוכחה בו תקף את "יש עתיד" על הבערת המחלוקת ואת כפויי הטובה ושיבח את ראש העיר. צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) תקף אמש (שלישי) את "יש עתיד" שלדבריו "הבעירה את אש המחלוקת" בבית שמש, ושיבח את ראש העיר משה אבוטבול והאחדות מקיר לקיר שהצליח להביא בבחירות הקרובות. את הדברים אמר מקלב במהלך פתיחת המטה של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, בהשתתפות ראשי הסיעות החרדיות.

"ישנם מקרים בהם יש לעשות פעולות כתשובת המשקל לדברים שנעשו בעבר", פתח מקלב. "כאן בבית שמש היו מי שביקש להוציא שנאה מהעיר הזו, האחדות שאנו רואים פה היא תשובת המשקל לכך, עכשיו פרשת נח, שואלים מדוע נח עבד קשה כל כך עד שהאריה תקף אותו, ומסבירים כי היה עליו לתקן את החסד והעזרה ההדדית בעולם, כאן בבית שמש היו מי שביקשו להפוך אותה לעיר שממנה תצא השנאה לישראל".

מקלב הוסיף לתקוף: "יש עתיד הבעירה פה את אש המחלוקת כך שעד היום לוקחים את העיר הזו בכדי להביא דוגמא כגורם הסתה, מקום שלא ניתן להגיע בו להבנות, אבל אנחנו כאן התאחדנו זוהי תשובת המשקל והתיקון למה שמנסים לעשות פה בעיר הזו".

"הקדוש ברוך הוא שונא כפויי טובה", אמר מקלב. לדבריו, "מה שראש העיר עשה פה בחמש השנים האחרונות יחד עם חברי המועצה הם דברים חסרי תקדים, ראש העיר פעל, עשה ובנה ואח"כ חשב, ראשי ערים אחרים לא רוצים תושבים, הם רוצים חברות ומפעלים כגורם רווחי אבל פה פתחו את העיר במהירות הבזק ללא תקדים, זהו דבר קשה, לא קל, ועל זה צריך לתמוך בהם".

בסוף דבריו אמר מקלב כי "אין מי שעשה דברים כמו שנעשו פה ואנחנו ניקח את הדברים ונחזק אותם ונוכיח שהאחדות שלנו לא מחלישה אלא מחזקת את הכוח שלנו בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר