מגיב לטענות הקשות

אשר בראיון זועם: 'אין קבוצה עם כל כך הרבה אנשים כמונו'

עם תום טקס השקת מטה דגל התורה לבחירות בירושלים, התיישב ח"כ אשר לראיון סוער ל"כיכר השבת", וזעק בין היתר, במענה לטענות 'שלומי אמונים': "אני לא יושב על מקום של אף אחד" • צפו (חדשות)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
הראיון המלא עם ח"כ יעקב אשר (צילום: כיכר השבת)

ח"כ יעקב אשר מגיב היום (רביעי) על התבטאויות של גורמים ב'שלומי אמונים', כמו גם כמה מאנשי ה'פלג', שייחסו לו לאחרונה בתדרוכים לתקשורת את מקומו בכנסת, לקולות אגודת ישראל, לאחר שסגן השר פרוש פרש כזכור לטובתו.

בראיון ל"כיכר השבת", לאחר טקס פתיחת מטה הבחירות של דגל התורה בירושלים, זועם הח"כ הבכיר מ'דגל' על הניסיון להמעיט בכוחה האלקטורלי של תנועתו בליטאית.

"כל אחד יודע, אבל אולי הגיע הזמן להגיד את זה פעם אחת באופן ברור", אמר אשר במענה לשאלת כתב 'כיכר השבת': "אני לא יושב על קולות של 'שלומי אמונים' או של אגודת ישראל. כולנו יושבים על הקולות של כולם, ואנחנו גם יודעים מבחינה מספרית מה שהיה, ואני חושב שזה באמת צריך להיות מוסדר (החלוקה ברשימה לכנסת. א.ר.), אבל אנחנו יושבים על קולות של מישהו אחר?".

"הייתם במערכת הבחירות בבני ברק ברחוב השומר, כשהגיע מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן, כשהיו שם למעלה מ-100 אלף איש, בהתארגנות של יומיים?", תהה אשר.

"יש עוד קבוצה שהצליחה להביא כל כך הרבה אנשים? יש עוד קבוצה שיהודי בן 100 נסע ממקום למקום כדי להגדיל את הרשימה שלה? אנחנו יושבים בכיסא של מישהו אחר?", זעם הח"כ מ'דגל'.

אשר מוסיף: "זה שמאיר פרוש, בניגוד לדעות של אחרים באגודת ישראל, עשה את המעשה הזה - זה בסדר; צריך לשבח אותו. גם אנחנו היינו עושים את זה הפוך, וגם נעשה את זה אם יצטרכו, אבל לומר שאנחנו יושבים על קולות של מישהו אחר? מה פתאום".

אשר, בטקס השקת מטה הבחירות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר