5 שנים לפטירה

הסגולה החדשה: לבישת החולצות של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל • תיעוד

רבבות יפקדו החל מהערב את ציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל במלאות 5 שנים לפטירה. בנתניה, ילבשו המשתתפים בעצרת הזיכרון חולצות שלבש מרן זצ"ל כסגולה. צפו בתמונות (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
החולצות (באדיבות המצלם)

הערב, יום חמישי, אור לג' בחשון, ימלאו חמש שנים להסתלקותו לשמי רום של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, רבם ומנהיגם של אלפים ורבבות מבני יהדות ספרד ונשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס.

החל מהערב, תחל העלייה הגדולה לציונו שבבית החיים בשכונת סנהדריה בירושלים, כאשר המונים יגיעו למקום להעתיר ולהתפלל לרחמי שמים מרובים לישועת הכלל והפרט.

בימים אלו נערכים בכל אתר ואתר עצרות התעוררות לזכרו הטהור, כשהרבנים מעלים על נס את תרומתו ההיסטורית של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל למען כלל ישראל, בהיותו עמוד התווך של יהדות ספרד, ואלפים התקרבו בזכותו לתורה ויהדות והעמידו דור ישרים מבורך.

כלל העיתונים החרדים מפרסמים הבוקר את דבר ההילולא, מלבד העיתונים 'הדרך' ו'יום ליום', גם ביטאוני יהדות התורה - 'המודיע', 'יתד נאמן' ו'המבשר' מפרסמים על העלייה ההמונית לציון הקדוש.

בעצרת שתתקיים הערב בנתניה, בבית המדרש "חזון עובדיה" ברחוב אחד העם 11, יעמדו המשתתפים בתור ללבוש את החולצות של מרן הרב עובדיה זצ"ל.

מי שמחזיק בחולצות הוא הגאון רבי בנימין חותה, שמספר ל"כיכר השבת" כי "מרן הרב עובדיה היה נוהג לפני עשרות שנים, כפי שנהגו הצדיקים שממונם חביב עליהן יותר מגופם, למסור את הבגדים בתום השימוש לנזקקים במקום לפח האשפה".

"קבלתי את החולצות בזמנו מנהגו של הרב עובדיה, אבי שלומי, ושמרתי אותם כי כבר אז היה ברור לי שזו זכות עצומה", מספר הרב חותה, על החולצה כתוב את המילים 'הרב עובדיה' שנכתבה בניקוי יבש שהיה מכבס את חולצות מרן זצ"ל. הערב נזכה את הרבים בחינם ללבוש את החולצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר