שידור חוזר

10,000 ילדים בעצרת לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל • צפו

במלאות חמש שנים להסתלקות מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, התכנסו היום, תלמידי רשת 'בני יוסף' לכינוס מיוחד באצטדיון 'ארנה' בירושלים • צפו בשידור חוזר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בחשוון תשע"ט | 11.10.18
(באדיבות המצלם)

במלאות חמש שנים להסתלקותו לגנזי מרומים של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, התכנסו היום (חמישי) תלמידי רשת 'בני יוסף' לכינוס מיוחד באצטדיון 'ארנה' בירושלים.

צפו בכינוס בשידור חוזר:

(צילום: שיא לייב)

ברשת 'בני יוסף' מציינים בימים אלו שלושים שנה מאז היווסדה על ידי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ולכן הוחלט לקיים את האירוע ביום הסתלקותו של הרב.

באירוע השתתפו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף; הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה; הגאון רבי אברהם יוסף; הרב משה יוסף; יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ומנכ"ל הרשת חיים ביטון.

מרן זצ"ל הקדיש את רוב חייו למען הצאן הרך והכנסת הילדים לתלמודי תורה, בשיעורים רבים התייחס הרב לנושא חינוך הילדים. בשיעורו השבועי במוצאי השבת התייחס הרב לחינוך הילדים וקרא למלמדים: "אני חוזר ואומר, על המלמדים, מלמדי תורה, יקרבו ויביאו צדקם לתלמידים, ויתנהגו בסבר פנים יפות לקרב אותם, לאהוב אותם".

"דעו שזה 'נפשות', הם עוסקים בנפשות, אם מגרשים אותם מהישיבה זה מוציא אותו לתרבות רעה, צריך לדעת כמה זה, עליו לנהוג בהתאפקות ולקבל אותו בכבוד, גם זה עמל, לא על כל דבר קטן יכעס ויצעק 'צא החוצה' מי יודע גם הוא בעצמו כשהיה קטן כמה היה משתולל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר