"התנפלה על השוטר"

ירי באקדח ושיסוי כלב: העבריינים השתוללו באלעד

צפו: סכסוך אלים בין שתי חבורות נערי רחוב, תושבי אלעד, התפתח לתגרה קשה שכללה ירי באקדח, אלימות קשה ונשיכות כלב אימתני. נגד 3 מהמעורבים, הוגש כתב אישום חמור (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד חלק מהאלימות הקשה (צילום: דוברות המשטרה)

שלושה צעירים מאלעד, אחים, הואשמו בבית המשפט בסוף השבוע האחרון, כי השתתפו בתקרית אלימה בעיר, במהלכה אף ירו באקדח.

האירוע המדובר התרחש בשעת לילה מאוחרת של יום חמישי, לפני שבוע וחצי, כששתי אחיות (בנות 16 ו-17) וצעיר בן 16 הלכו ברחוב, ופגשו את הנאשמים, בני 15 ו-16. האחרונים תקפו את האחיות והצעיר, כשירו לעברן כדורי פלסטיק באקדח אוויר, שפגעו בכל חלקי גופו של הצעיר. אחד מהם אף היכה בקת של אקדח האוויר את הצעיר.

לאחר מכן, כשהאחריות והצעיר הלכו לביתן ברחוב ריטב"א באלעד, הם פגשו את אחיהן. בשלב זה, יצאו האח והצעיר לרחוב, וכשהנאשמים הבחינו בהם, הם תקפו את האח ודקרו אותו בעורף ובצוואר. כשהצעיר ניגש לסייע לו, הנאשמים שיסו בו את הכלב שלהם מסוג רועה בלגי, שנשך אותו וגרם לו לפצע מדמם ביד.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לאחיות חבלות וכאבים ברגל. לצעיר נגרם חתך מדמם בראשו, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי באלעד. אחיהן של האחיות פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החוליםבלינסון, שם נזקק להרדמה מקומית, לתפירה ולחבישה של החתך בגבו.

בהמשך הלילה, ולפנות בוקר של מחרת היום, הגיעו שוטרים לדירת הנאשמים באלעד כדי לעכב אותם לחקירה בתחנת המשטרה, אך אחד הנאשמים ואחותו דחפו את השוטר. אליהם הצטרפה אחות נוספת, שהיכתה את השוטר במכות ואגרופים.

אחיות הנאשמים חצצו בגופן בין השוטר לבין הנאשם, ולא אפשרו לשוטר לעכבו לתחנה. הנאשם אף איים על השוטר כשהוא אוחז בידו בסכין, שלא יעז להתקרב אליו אחרת "יגמור אותו" כדבריו.

בהמשך, הנאשם נמלט מהמקום לכיוון בניינים סמוכים, והשוטר שהחל לרדוף אחריו, נעצר על ידי האחיות של הנאשם, שמשכו בחולצתו, שלפו את מכשיר הקשר שלו וקרעו לו את החולצה.

ביום חמישי האחרון הוגשו נגד הנאשמים, שלושת האחים (שני קטינים ובגיר) כתב אישום, בעבירות של 'פציעה כשהעבריין מזויין', 'פציעה' ו'תקיפה חבלנית', בצירוף עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר