צפו בתיעוד

דייטש מכחיש 'פרישה': "ההתמודדות בדרישת המועצת"

בנאום שנשא המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים בפני נציגי החסידיות הוא הזים את השמועות כי הוא עומד לפרוש מהמירוץ וטען כי יתמודד בעצת ובתמיכת מועצת גדולי התורה עד הסוף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שבועיים וחצי לבחירות המקומיות בירושלים, המועמד החרדי לראשות העיר – יוסי דייטש, יוצא הערב (ראשון) לראשונה בהכחשה גורפת ומתייחס לשמועות, כי צפוי להודיע על פרישה מהתמודדותו לראשות העיר.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראה דייטש נחרץ מתמיד בנאומו בפני עשרות נציגי החסידויות מרחבי העיר בכנס שנערך הערב בקרית הילד בירושלים.

"הרבה מאוד שואלים שאלה שמרחפת באוויר: יוסי דייטש ירוץ עד הסוף? או 'מתי מועד הפרישה שלו', חושב לרוץ עד הסוף או לא חושב לרוץ עד הסוף'. רבותי, יוסי דייטש כשיצא להתמודדות הוא לא יש לבד עם ילדיו, ועם רעייתו והחליט שהוא מתמודד. הכל נעשה בעצתם ובהכוונתם של חברי מועצת גדולי התורה", אמר דייטש.

עוד הוסיף: "לא עשינו צעד אחד בלי שקיבלנו את ברכתם והכוונתם של חברי מועצת גדולי התורה. לפני שכינסו את מזכירות אגודת ישראל בירושלים עברנו אני וסגן השר ליצמן וסגן השר פרוש נכנסנו לבתיהם של רוב חברי מוצת גדולי התורה, חלקם לא היו פה שוחחנו אתם טלפונית, כולם דרשו ואמרו כי צריך להתמודד לראשות העיר ירושלים, ובנוסף לזה צריך לעשות הכל בשביל שיהיה אחדות בתוך המחנה החרדי". כך דייטש.

יצוין, כי בסקר שהוזמן החודש על ידי מטה המועמד עופר ברקוביץ', ונערך על ידי מכון מדגם בראשות מנו גבע ומינה צמח עולה כי אילו הבחירות לראשות עיריית ירושלים היו נערכות היום, היה זוכה ברקוביץ ב-36.1%, אחריו יוסי דייטש עם 19.5%, אחריו זאב אלקין עם 18.4% ומשה ליאון עם 18.2%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר