הבחירות בבירה

ראוכברגר נפגש עם "חרדים עובדים" בירושלים

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים, אליעזר ראוכברגר, נפגש עם עשרות חרדים עובדים מרמות, שמע את ההתמודדויות וטען בפניהם כי 'דגל' פועלת עבור כלל הציבורים בירושלים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראוכברגר והחרדים (באדיבות המצלם)

בשבוע האחרון עורכת 'דגל התורה' בירושלים, כינוסים וחוגי בית רבים. נציגי התנועה מתרוצצים מידי ערב, כדי לגייס תמיכה מירבית, בשל הריצה הנפרדת מ'אגודת ישראל'.

כינוס מעניין נערך בבית הכנסת 'יוסף שלום' בשכונת רמות בירושלים, אחד מבתי הכנסת המזוהים ביותר עם החרדים העובדים בירושלים. וזה לא הכינוס היחיד לציבור זה. מדובר בקהל יעד אותו מנסים מספר רב של מפלגות לנכס לעצמן, בין היתר מפלגת 'התעוררות' של עופר ברקוביץ', מפלגת 'מאוחדים' של אריה קינג ומפלגות נוספות, אך הבית המקורי של ציבור זה הוא "דגל התורה", שכן מדובר בבוגרי ישיבות ליטאיות.

במהלך הערב סקר יו"ר 'דגל התורה' בעיר, אליעזר ראוכברגר, את פעילות התנועה למען תושבי ירושלים בקדנציה החולפת ואמר כי "כל נציגי דגל התורה בעיריית ירושלים, פעלו במהלך הקדנציה לטובת כלל תושבי העיר, ללא הבדל בין אשכנזים לספרדים, ולא בין אברכים לחרדים עובדים. כל מי שפנה קיבל מענה והתייחסות. תמיד היינו שם בשביל הציבור".

ראוכברגר הוסיף כי "בדגל התורה, בשונה מאחרים, לא מבטיחים שמעתה ולהבא נדאג לכם. אנחנו קבלני עשייה כל החמש שנים. וככל שהייצוג שלנו במועצה יגדל, כך נוכל לסייע לציבור יותר. אולי לא נוכל לתת מענה לכל מה שהציבור הזה רוצה, אבל אנחנו הבית הטבעי שלו, אנחנו הכתובת שלו בעיריה, היינו ונהיה".

המשתתפים העלו במהלך הכינוס את הבעיות השונות איתם הם מתמודדים במהלך כל ימות השנה, וסוכם על עריכת מפגשים נוספים בעתיד והעמקת שיתוף הפעולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר