זעזוע בירושלים: הבייגל'ה נעטף בתהילים

חיילים שסיירו בעיר העתיקה ורכשו בייגל'ה חם מאחד הרוכלים הערבים קיבלו לתדהמתם את המאפה כשהוא עטוף בדפי התהילים של התיקון הכללי. "זה לא נראה בטעות" (בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

חיילים שיצאו לסיור בירושלים העתיקה ביקשו לקנות בייגל'ה מאחד הרוכלים הערבים. להפתעתם וזעזועם הם קיבלו אותו בתוך דף שנתלש ככל הנראה מסידור ובו פרקי התהילים של "התיקון הכללי".

"בתי וחבריה ביקרו בירושלים במסגרת שבוע לימודים", סיפרה לכתב יצחק טסלר מ-ynet, אמה של אחת החיילות, מבית מסורתי. "לקראת 10 בבוקר היא וחבריה, חיילים וקצינים ביחידה, הגיעו לשער ציון. קיבלתי ממנה תמונה של הזעתר בתוך דף שנתלש מהסידור. בתי הייתה מזועזעת".

היא הוסיפה, כי "אנחנו אמנם מסורתיים ולא דתיים, אבל מאוד אוהבים ומכבדים את הדת. בחיים לא אעשה משהו שיפגע בדת של אחרים. אז נכון שיש בינינו לבין הערבים חילוקי דעות, אבל יש דברים מינימליים שלא פוגעים בהם. אם אראה קוראן זרוק, אני ארים ואשים אותו בצד, כי יש רגשות שלא אמורים לפגוע בהם".

לדבריה של האם לא היה מדובר בטעות, "יש לי הרגשה שזה נעשה ביודעין ולא בטעות".

קרובת משפחה של אחת החיילות פרסמה ברשת, "אני שואלת את עצמי, האם בעל דוכן פלאפל במחנה יהודה היה מגיש למוסלמי מנה בדף מהקוראן האם זה היה מסתיים אחרת?!".

האם טוענת, כי בתה וחבריה לא התלונננו במשטרה משום שהיו על מדים והדבר לא מקובל. לדבריה, היא עצמה פנתה למשטרה, אך נענתה כי "אין מה לעשות, כי זו לא עבירה על החוק".

מהמשטרה התחמקו מעצם התופעה ומסרו בתגובה ל-ynet, כי "כל אדם יכול ורשאי להגיש תלונה במשטרה מתי והיכן שיחפץ, ללא כל קשר לתפקידו ומקום שירותו. ככל שתוגש במשטרה תלונה המעלה חשד לפלילים, הרי שהיא תיבדק ותטופל ככל תלונה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר