בלעדי

כשראש העיר הליכודניק קרא "תצביעו ש"ס"

ראש עיריית דימונה בני ביטון, מנהיג הליכוד בעיר הדרומית, קרא בכנס גדול לפעילים רבים לעבוד ולהצביע דווקא לש"ס, ואף גילה כיצד חזר בתשובה • צפו בתיעוד הבלעדי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו המפתיעים של בכיר הליכוד (באדיבות המצלם)

בלעדי: ראש עיריית דימונה בני ביטון, איש הליכוד, השתתף באירוע לכבודו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, ולמרות היותו יו"ר הליכוד בעיר, הוא קרא בכנס פעילים לפעול למען... ש"ס.

"יכעסו עלי במפלגה שלי", נצפה ביטון אומר, בווידאו שהגיע לידי 'כיכר השבת', "אבל זה חלק בלתי נפרד... ש"ס ובני ביטון הולכים ביחד לא רק עכשיו, מספר שנים אנחנו הולכים ביחד. בחמש שנים האלה, הטובות שעשינו למען הדת, למען התורה, למען הילדים, למען הישיבות, למען כל הדברים שאנחנו עושים – חשוב ש"ס חזקה במועצה, חשוב שנהיה ביחד".

"אני רוצה להגיד לחכם שלום כהן, שבאמת העיר דימונה אוהבת אותך, העיר דימונה מכבדת אותך, העיר דימונה תתן לו מתנה גדולה. תתנו לו שש"ס תגיע לשלושה מנדטים".

ביטון, איש הליכוד, אף שיבח בדבריו את העשייה של תנועת ש"ס בעיר: "אני רוצה להגיד לכם, זה החמש שנים הכי היפות ביותר שהיה לתנועת ש"ס בדימונה. אני משנת 89' בעיריית דימונה, 15 שנים הייתי כסגן ראש עיריית דימונה ולאחר מכן הייתי עשר שנים כחבר מועצת העיר, והחמש שנים האלה הם חמש שנים של עשייה משותפת ביחד".

עוד הוסיף ראש העיר, ופנה ל"אדוני כבוד הרב יעקב חמד (מנהיגה הרוחני של התנועה בעיר): מה שעשית בחמש שנים לציבור הדתי יחד עם סגן ראש העיר יחיאל צרויה וחבר מועצת העיר יוסי פרץ (נציגי התנועה בעירייה), לא היה דבר כזה, בבניית שלושה בתי כנסת בדימונה, בבניית שלושה מקוואות בדימונה, בבניית גני ילדים, בבניית מעון יום שנבנה פה כולל מתנ"ס פה".

ראש העיר סיפר לנוכחים ולנשיא המועצת איך זכה להתקרב למסורת בזכות הגאון רבי יעקב חמד: "במקום הזה (בית הכנסת המרכזי בו התקיים המעמד), לפני חמש וחצי שנים, כבוד הרב החזיר אותי בתשובה. פה היום אני שלוש פעמים מתפלל, כל יום מניח תפילין, כל שישי-שבת הולך לבית כנסת ואני כל כך מרוצה".

"בגלל הרב יעקב חמד, בזכותך אני ביום הראשון של מערכת הבחירות התפללתי פה את תפילת הנץ עם ציצית, ויצאתי לדרך, וברוך ה' בורא עולם נתן לנו לנצח ביחד", סיים ביטון בדמעות, לקול מחיאות הכפיים של הקהל הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר