פרסום ראשון

נשיא ביה"ד: הדיינים החדשים ישובצו בי-ם ות"א

לאחר שבמשרד הדתות סרבו לאשר את השיבוצים של נשיא בית הדין הגר"ד לאו, החליט הרב לשבץ את רוב הדיינים החדשים בבתי הדין המבוקשים: ירושלים ותל אביב (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא ביה"ד הגר"ד לאו, היום (באדיבות המצלם)

נשיא בית הדין הגדול, הגאון רבי דוד לאו, החליט הערב (שני) לשבץ את 24 הדיינים החדשים, באופן זמני, בבתי הדין הנחשקים בקרב הדיינים, בעיקר בערים ירושלים ותל אביב, כך נודע ל"כיכר השבת".

הגר"ד לאו שיגר מכתבים לדיינים חדשים, והודיע על השיבוץ הזמני החדש, כאשר רובם שובצו בירושלים ותל אביב. "בתי הדין המבוקשים" של הדיינים.

החלטת הגר"ד לאו נבעה מתוך רצון לאפשר לדיינים החדשים להיכנס לעבודה כבר מחר, ובכך למנוע את שיתוק עבודות בתי הדין.

כזכור, הבוקר יצא הגר"ד לאו במתקפה נגד יועץ שר הדתות, לאחר שביטל את השיבוץ החדש של הדיינים בבתי הדין האזורי. לדבריו:"לא אתן לגורמים פוליטיים ואינטרסנטיים לחבל ולפגוע בעבודת בתי הדין ובתפקוד המערכת כולה. עבודת בית הדין צריכה להיות מונעת משיקולים מקצועיים של טובת הציבור בלבד".

בלשכת הגר"ד לאו טענו כי "שעות ספורות לפני השבעת הדיינים החדשים אצל נשיא המדינה, התקשר יועץ שר הדתות לענייני מינוי דיינים ורבנים, אל מנהל בתי הדין ובשיחת טלפון הזהיר שלא לעשות כל שיבוץ של הדיינים. על אף חוות דעת של המשנה ליועמ"ש, רז ניזרי, שהתקבלה באישון ליל, סירב מנכ"ל בתי הדין לבצע את המינויים הזמניים לחיזוק תפקוד בתי הדין מיידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר