החרדים מודאגים

14 אלף סטודנטים העבירו כתובת לירושלים

המהלך שיכריע את התוצאה? 14.000 סטודנטים העבירו כתובת לעיר ירושלים, כך שיממשו את זכות הבחירה שלהם בעיר הבירה, מה שצפוי להשפיע דרמטית על התוצאות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש 90)

דאגה במפלגות החרדיות בירושלים: לקראת הבחירות המקומיות בבירה, כ-14 אלף סטודנטים העבירו כתובות לירושלים מרחבי הארץ על מנת להגדיל את כוחם של הרשימות הפלורליסטיות ולנסות להשפיע על זהות ראש העיר, כך דווח במיינט ירושלים.

ע"פ הדיווח של העיתונאי רפי פרלשטיין, בעקבות קמפיין "פשוט תעבירו" שמטרתו לעודד את הסטודנטים בירושלים להצביע בבחירות הקרובות, כ-14 אלף צעירים המהווים כשני מנדטים, העבירו כתובתם לבירה וישפיעו על בחירתו של ראש העירייה והרכב מועצת העיר.

בנוסף דווח, כי מדובר בקמפיין שהחל לפני מספר חודשים בקרב הסטודנטיל על מנת לעודדם להעביר את כתובתם לירושלים ולקחת חלק בבחירות המקומיות תחת השם פשוט_תעבירו.

הקמפיין, הוא יוזמת 'מרכז צעירים ירושלים' ובשיתוף ארגוני צעירים רבים בעיר ביניהם ארגוני הסטודנטים, ארגוני בוגרים של תנועות הנוער, קבוצות אקטיביסטים ועוד.

מבדיקת מיינט עולה כי מספר שיא של צעירים העבירו כתובתם לבירה במסגרת הקמפיין ומספרם יהווה כשני מנדטים. למעשה מדובר על כ-14 אלף מעבירי כתובת ולפי ההערכות, בעקבות יום השבתון והעלייה הצפויה באחוזי ההצבעה, כ-7 אלף איש יהוו מנדט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר