אלקין מבטיח: "אפעל לשינוי התח"צ בי-ם"

המועמד לראשות עיריית ירושלים זאב אלקין במפגש עם נציגי המינהלים הקהילתיים החרדים בי-ם: "נפעל לשינוי משמעותי בכל הקשור לתחבורה הציבורית ברחבי העיר" (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נציגים מכל המינהלים הקהילתיים החרדים בירושלים נפגשו עם המועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין. את המפגש אירח יו"ר המנהל הקהילתי נווה יעקב אלי יעקובי. המפגש נערך בכדי לשמוע בכלל את חזונו בכל הקשור לניהול העיר, וכן לדון בבעיות התחבורה השונות ברחבי העיר. את המפגש יזם יו"ר ועדת התחבורה המשותפת למינהלים הקהילתיים ישי בלך.

יו"ר ועדת התחבורה המשותפת למינהלים הקהילתיים ישי בלך פתח בדבריו והודה לאלקין על שהקדיש מזמנו "להיפגש איתנו ולשמוע את בעיות התחבורה, איתם רוב התושבים בעיר מתמודדים". הפורום שמייצג נציגים מכל המינהלים הקהילתיים, הוקם בשל טענות הנוסעים בתחבורה הציבורית על עומסים אדירים באוטובוסים ושהקווים לא עומדים בלוחות הזמנים. "אנו דורשים הכנסת מפעיל תחבורה נוסף לאגד, שישפר את שירות האוטובוסים ויפחית מהעמוסים הקיימים. קווים מהירים לשכונות קצה, קידום נתצי"ם ופתרונות נוספים שייעלו את מערך התחבורה הציבורית", אמר בלך.

במהלך המפגש השמיעו נציג המינהלים הקהילתיים את הבעיות איתם הם מתמודדים כבר מספר רב של שנים בכלל העיר ובפרט בשכונת מגוריהם.

אלקין אמר בדבריו, "אני שמח על המפגש עם נציגים מכל המינהלים הקהילתיים החרדים. תודה על היוזמה. אי אפשר שלא להתרשם מהרצינות של המפגש. התפיסה שלי בניהול עיר, בכלל, היא שיתוף ציבור, זה אחד מאבני היסוד. כל הרעיון של העירייה זה שיתוף, והדרך הכי נכונה נכון להיום לשתף, זה באמצעות מינהלים קהילתיים. שוב גם את זה צריך וניתן לשדרג, אבל זה כבר סיפור אחר. את השיח והשולחן הפתוח, נמשיך לאחר שאבחר לראשות עיריית ירושלים".

השר אלקין הציג בהרחבה את התכנית שלו לפתרון בעיות התחבורה הציבורית בירושלים, אותה פרס במסגרת הצגת תוכנית העבודה שלו ""תכנית ירושלים מתחדשת": "המדיניות החדשה היא התחבורה הציבורית קודמת לרכב פרטי. לכן מערכת התכנון תפעל כך שהציבור יוכל להגיע למרכזי התעסוקה הקניות והפנאי בשימוש בתחבורה הציבורית. הדרך לכך היא באמצעות הפעלת חניוני חנה וסע וקווים ייעודיים מהשכונות אל מרכזי התעסוקה והקניות" הסביר אלקין את הבסיס שלפיו תפעל מדיניות התחבורה הציבורית בירושלים אם יזכה בתפקיד ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר