חשיפת 'כיכר'

רה"מ נתניהו הגיע לצפת לתמוך בשוקי אוחנה. תיעוד

ראש הממשלה נתניהו הגיע לצפת לכנס תמיכה במועמדותו של שוקי אוחנה. לאחר שקיבל תמונה מסמטאות העיר העתיקה, הגיב בהלצה: "אפשר להתחיל חקירה..." (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו בצפת, הערב (באדיבות המצלם)

הקרב על העיר צפת ייצרי מתמיד: חמישה מועמדים טוענים לכתר ראשות העיר, הערב (שלישי) קיבל מועמדם של 'הליכוד', 'דגל התורה' ו'יחד' - שוקי אוחנה, חיזוק משמעותי, בשל בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס תמיכה במועמדותו.

האירוע נפתח במילים חמות שנשא השותף החרדי, שלמה חדד, שהודה לקהל המשתתפים ובירך בחמימות את ראש הממשלה על תמיכתו האיתנה. אוחנה וחדד העניקו לראש הממשלה תמונה מסמטאות העיר העתיקה, ורה"מ מצידו הגיב בהלצה: "אני חושב שאפשר להתחיל חקירה...".

נתניהו מתלוצץ: "אפשר להתחיל חקירה"

אוחנה חשף בנאומו כי הוא מנהל מגעים מתקדמים עם מפלגה מרכזית בציבור החרדי "לניצחון בסיבוב הראשון", כלשונו. את הנאום סיים אוחנה בהתחייבות אישית לתושבי העיר שיילחם למענם, למען החינוך, המסחר והתעסוקה, למען התשתיות והשכונות, "והכל בעז"ה ובתמיכת ממשלת ישראל ובראשה בנימין נתניהו".

רגעי השיא בנאום ראש הממשלה שפתח באהבתו האדירה לעיר, וסיפר על שושלת משפחתו מהגאון מווילנה שהייתה קשורה לעיר בעבותת אהבה.

רה"מ סיפר על הערכתו הרבה לשוקי אוחנה וחשף כי, בסקר האחרון 3% מפרידים בין אוחנה לניצחון בסיבוב הראשון, הוא קרא לתושבי העיר להתלכד בתמיכה ולהביא ניצחון בסיבוב הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר