הבחירות בירושלים

נציג גור על הסיבוב השני: "לא רלוונטי אם המועמד חובש כיפה"

לאחר שיוסי דייטש רמז כי אם לא יעלה בסיבוב השני יתמוך במועמד חובש הכיפה, חברו לסיעה יוחנן ויצמן, נציג גור, מציג עמדה אחרת ואומר כי הכיפה על הראש לא תקבע (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוחנן ויצמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נציג גור בעיריית ירושלים, יוחנן ויצמן, יצא הבוקר (רביעי) בהבהרת עמדתם של חסידי גור באשר לבחירות בירושלים -בסיטואציה של סיבוב שני בין המועמדים לראשות העיר, כשהיוצא מדבריו כי הם לא מחויבים לתמוך דווקא במועמד הדתי.

בראיון למנדי גרוזמן ואלי ביתאן ברדיו 'כאן מורשת', הבהיר ויצמן כי בסיבוב השני התמיכה תיבדק על פי נושאים ערכיים ולא לפי הכיפה שלראשו.

כזכור, המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, הודה אתמול (שלישי) כי קיימת אפשרות ריאלית שאם יפסיד יעביר את תמיכתו למועמד חובש כיפה - ולא לעופר ברקוביץ' החילוני.

הראיון המלא עם יוחנן ויצמן, הבוקר (באדיבות 'כאן מורשת')

במהלך הראיון נשאל דייטש במי מבין המועמדים הוא יתמוך בסיבוב השני, במידה ויהיו אלה עופר ברקוביץ' מול משה ליאון או זאב אלקין חובשי הכיפה. תחילה דייטש ענה: "הציבור שלי יודע שאני עולה לסיבוב שני. אם דייטש לא יעלה לסיבוב שני, אני יחזור חזרה לשולחיי - והם יורו לי במי לתמוך", אך התעקשות ממושכת מצד השדרן, הצליחה לחלץ מדייטש את התשובה כי "סביר להניח שגדולי התורה יורו לתמוך בחובש כיפה, ליאון או אלקין, ולא בברקוביץ'".

"אגיד לך דעה הפוכה מזו של דייטש", אמר ויצמן הבוקר, "נראה מי ידאג יותר לקדושת ירושלים ובו נתמוך". ויצמן נשאל: "לא ברור שליאון ואלקין יותר קרובים לאג'נדה החרדית?" והשיב: "הנושא הערכי יעמוד בראש הדרישות שלנו, לא רלוונטי אם הוא חובש כיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר