הוכרז:

סכסוך עבודה במרכז הרפואי מעייני הישועה

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה במרכז הרפואי הבני ברקי 'מעייני הישועה' לאחר שלטענתה בהנהלת המרכז לא הצליחו להביא לדיונים את מנכ"ל בית החולים שלמה רוטשילד (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר המתנה ארוכה וניסיונות כושלים מצד בכירי ההסתדרות להביא את מנכ"ל בית החולים שלמה רוטשילד לשולחן הדיונים, הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות בראשות רפי מסט - הכריזה על סכסוך עבודה במרכז הרפואי מעייני הישועה.

עם הכרזת הסכסוך, במידה ולא יהיו צעדים משמעותיים מצד ההנהלה להגעה להסכם בפגישת המשא ומתן שנקבעה בין ההנהלה להסתדרות וועד העובדים השותפים למאבק, לאחר 14 ימים (30.10) מאיימים בהסתדרות בפתיחת צעדים ארגוניים.

דבי בק נציגת ועד האחיות אמרה היום (רביעי): ״אנחנו יוצאים למאבק לאחר שנים של סחבת".

על פי הודעת ההסתדרות, ההחלטה על הצעדים תתקבל על ידי ההסתדרות, ועד העובדים וכל עובדי בית החולים - 400 אחיות ו-700 עובדי מינהל שייקחו חלק במאבק. "מטרת הכרזת הסכסוך והצעדים העתידיים הם להביא את מעמדנו למעמד המגיע לנו על פי דין תורה וכן על פי חוק, כעובדים מן המניין בענף בתי החולים הממשלתיים", אומרים העובדים.

אודליה מעודה רכזת הסקטור החרדי בהסתדרות מסרה: "לאחר שבמשך כשנה וחצי כשלו הניסיונות להביא את הנהלת בית החולים למשא ומתן, אין מנוס מהכרזה על סכסוך עבודה - גורל הסכסוך יוכרע בפגישת המשא ומתן שנקבעה בין הצדדים ליום 29.10".

המרכז הרפואי מעייני הישועה הינו בית חולים יחיד מסוגו בישראל המותאם להלכה, עליו נשענים מרבית מהאוכלוסייה החרדית במרכז הארץ, אשר יצטרכו למצוא חלופות במידה והמשא ומתן יעלה על שרטון והעובדים ישבתו.

מהמרכז הרפואי מעייני הישועה לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר