יונה יהב בדרך לניצחון?

מכה קשה ל'דגל' בחיפה: בית המשפט פסל את עינת קליש

טלטלה בעיר חיפה: בית המשפט פסל את המועמדת עינת קליש רותם מלהתמודד על ראשות העיר מאחר ומפלגת 'העבודה' תמכה בה ובמועמד נוסף • קליש נתמכה על ידי מפלגת 'דגל התורה' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
עינת קליש (צילום: חשבון הטוויטר של עינת קליש)

בית המשפט המחוזי בחיפה פסל את המועמדת עינת קליש רותם מלהתמודד על ראשות העיר חיפה. קליש נתמכה על ידי 'דגל התורה' במסגרת המאבק נגד ראש העיר המכהן יונה יהב. את ההחלטה קיבל נשיא בית המשפט המחוזי השופט ד''ר רון שפירא.

במרכז נימוק בית המשפט: ביהמ"ש קבע כי מפלגת העבודה תמכה במקביל בה ובישראל סביון, המתמודד גם הוא לראשות העיר.

בפסק הדין כתב השופט: "יש להצר על כך שמפלגת העבודה והעותרים לא מילאו אחר הוראות החוק וההנחיה הברורה של המפקח הארצי על הבחירות, כפי שפורטה במכתב שנשלח אליהם, ובמקום להסדיר את הגשת הרשימות בצורה התקינה והראויה בחרו לנהוג כפי שבחרו".

רותם ערערה על החלטת משרד הפנים לפסול אותה לאחר ששני מועמדים לראשות העיר, עינת קליש רותם וישראל סביון, הגישו מועמדות באותה מפלגה - מפלגת העבודה.

שעות לפני החלטת בית המשפט כתבה קליש רותם: "בלי קשר להחלטת בית המשפט, אין כבר ספק. הציבור רוצה אותי כראשת העיר הבאה, לא את ראש העיר הכושל הנוכחי, וגם לא תינוקות שמוקפים בבריונים אלימים. המציאות כואבת להם, שיתמודדו".

מדובר במכה השנייה שסופגת 'דגל התורה' ביממה האחרונה, לאחר שאמש בית המשפט פסל את יצחק פינדרוס, המועמד לראשות העיר אלעד, מהתמודד לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר