צפו בהגר"א עמרמי

"לא היתה ישיבה שפנתה לדרעי, ולא נענתה בעזרה"

"ביום הבחירות הקב"ה דן את האדם כמו בראש השנה", אומר ראש מוסדות 'כאייל תערוג', בקריאה מיוחדת לכל הציבור להצביע עבור ש"ס - "גם אם יש טענות על נציגים". צפו (ארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

הגאון רבי אייל עמרמי, ראש מוסדות 'כאייל תערוג', יוצא בקריאה מיוחדת לכל הציבור, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, בה הוא מביע תמיכה חד משמעית בתנועת ש"ס וביו"ר השר אריה דרעי.

"כידוע לכם, אנחנו עומדים בפני הבחירות לעיריית ירושלים ולכל הארץ", אומר הרב עמרמי. "הגה"צ רבי יחזקאל לווינשטיין כותב בספרו 'אור יחזקאל', שיום בחירות הוא בבחינת יום הדין. כמו ראש השנה. ביום הזה הקב"ה מסתכל על האדם לראות באמת, האם יתרומם כבוד שמים, האם יגדל התורה, האם יגדל כבוד הישיבות. הקב"ה דן את האדם ממש כמו בראש השנה".

ראש מוסדות 'כאייל תערוג' ממשיך בדבריו בסרטון שהפיצו תלמידיו, ואומר: "החזו"א זצ"ל הגדיל לומר, שאפילו אם אדם לא הספיק להניח תפילין באותו יום ויש לו לבחור, או להניח תפילין או לבחור, עדיף שילך לבחור ולא יניח תפילין, כי ללכת לבחור זו פעולת הצלה שתציל את הדור למשך חמש השנים הבאות. בזכות זה יבנו מקוואות, ישיבות, תלמודי תורה, ויהיו שיעורי תורה בכל הארץ".

"כידוע לכם, מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל הקים את התנועה הזו, לא בגלל שהיה משעמם לו. זה היה איש שכולו בתורה, איש שכולו עסוק בעבודת ה', כל כולו קודש קודשים, הוא לא היה מוכן לוותר מהזמן שלו על לימוד התורה, והוא עשה זאת והלך לשכנע אנשים שיחזקו את התנועה ויבנו עוד ועוד מוסדות".

לדברי הגר"א עמרמי, "אדם לא צריך לומר, רגע, הם עזרו לי או לא עזרו לי. גם אם נגיד שלא עזרו לך, ח"ו. מה אכפת לך, הרי בזכותך יבנו עוד מקווה בשכונה שלא היה בה מקווה. בזכותך, יפתחו עוד בית מדרש בו לומדים תורה. ה'אור החיים' ע"ה כותב על הפסוק, 'שמח בחור זבולון בצאתך ויששכר באוהליך', שזבולון שרק עוזר לתורה, לא לומד אותה, הוא צריך להיות הכי שמח, כי הוא עוזר לתורה. ותומכיה מאושר".

"לכן אנחנו מצווים על פי הוראת רבותינו, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א, והגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א וכל גדולי הדור, חייבים להשתתף בבחירות האלו. אנחנו הספרדים, נצביע לתנועת ש"ס היקרה. ראיתי כמה הם עוזרים וכמה מסייעים. לא הייתה ישיבה שפנתה לרב אריה דרעי שלא נענתה בעזרה. אני אומר זאת מהיכרות שלי עם אנשים. אדם אחד היה תקוע בלי בית כנסת, הרב אריה דרעי מסדר לו אוהל שיתפלל שם עד שיבנו לו בית כנסת. אחד תקוע בלי תלמוד תורה הוא מסדר לו איזה מרכז קהילתי".

וכך מסיים הרב עמרמי את קריאתו הפומבית: "זהו צו השעה, להראות לקב"ה שאנחנו אוהבים אותו וביום הבחירות נבחר ש"ס בעז"ה. זו תהיה הזכות הגדולה שלנו עד סוף כל הדורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר