חוזרים להפגין?

במטה 'בני תורה': תלמיד ישיבת 'הפלג' נעצר

שוטרים בלבוש אזרחי פרצו הלילה למטה 'בני תורה' במודיעין עילית ועצרו תלמיד ישיבה שלא התייצב בלשכת הגיוס. טרם הוחלט האם 'הפלג' יצא להפגנות: "הניסיונות לשבור את רוחנו פעם אחר פעם לא יצלחו" (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הפגנות בירושלים (צילום ארכיון: יונתן זינדל - פלאש 90)

בשעת לילה מאוחרת אמש (רביעי) נכנסו שוטרים אזרחיים למטה הבחירות המרכזי של סיעת 'בני תורה' (עץ) במודיעין עילית, וביצעו מעצר של תלמיד הישיבה ישראל מאיר אלישיב, שאינו מתייצב בלשכת הגיוס.

הבחור העצור הועבר בניידת המשטרה היישר לכלא ענתות (כלא 4) שבצריפין.

לפי הודעת 'הפלג הירושלמי', בעקבות המעצר "רבני הוועדה להצלת עולם התורה יעלו היום למעונם של מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א, כדי לקבל את הכרעתם על המשך המערכה הכבירה".

עוד נמסר כי "הניסיונות לשבור את רוחנו פעם אחר פעם לא יצלחו. נעמוד בגבורה ובעוז נגד כל ניסיון לבחון את גבורתם של גיבורי החיל אל מול גזירות הגיוס והשמד. וכפי שהורה לנו מרן ראש הישיבה זצוק"ל, ויבדלחט"א מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א, אשר עומדים לפני המחנה כעמוד אש וענן - נרעיש עולם ומלואו".

יצוין כי לא ברור האם יוחלט לצאת להפגנות ערב הבחירות, מחשש שהדבר יפגע בהתמודדות מפלגת 'בני תורה'.

מדובר צה"ל נמסר: "בתאריך ה-24 באוקטובר 2018 נעצר החייל על ידי משטרת ישראל והועבר למעצר בבסיס ענתות של המשטרה הצבאית, הנ״ל מצוי כעת בתהליך העברה לבסיס הכליאה 394. החייל חשוד בהיעדרות משירות צבאי מזה 317 ימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר