פרסום ראשון

זו הסיבה שבמודיעין עילית לא הרגישו בחירות

עד לסוף השבוע מערכת הבחירות כמעט ולא הורגשה בעיר מודיעין עילית. ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי היוזמה עומד רב העיר הגר"מ קסלר, שביקש להמתין עם התעמולה (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
יעקב גורטמן (צילום: פלאש 90)

לא פעם הביעו רבנים חשש מהקלקול הגדול שצפוי לבני הנוער ובני הישיבות, כתוצאה ממערכות בחירות שגוררות מחלוקת ולשון הרע. אך למרות דעת הרבנים, עד כה לא הצליחו בשום עיר למנוע את אווירת הבחירות.

אך מתברר כי לפחות במודיעין עילית, היוזמה נחלה הצלחה גדולה בבחירות הללו, כאשר עד לסוף השבוע - לא הורגשו הבחירות בעיר ואברכים ובני ישיבות לא יצאו לפעילות.

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי "התרדמת", עומד רב העיר הגר"מ קסלר, שפנה לראשי מטות יהדות התורה וש"ס וביקש שלא לחלק חומר תעמולה - עד שלושה ימים לפני הבחירות, באומרו כי שלושה ימים מספיקים כדי לגייס את ציבור האברכים שנשמע לקול רבותיו ולמצוות "לא תסור מן הדבר אשר יאמרו לך ימין ושמאל".

ראש העיר יעקב גוטרמן הורה לראשי המטות לא לחלק שום חומר תעמולה, ורק בסוף השבוע חולקו שלטי הבחירות ברחבי העיר ומרפסות הבתים קושטו בתעמולת בחירות.

הערב, מוצאי שבת, מתקיים בעיר כינוס גדול לטובת יעקב גוטרמן לראשות העיר ורשימת יהדות התורה, ברחבת הפארק ברחוב מסילת ישרים בעיר, בהשתתפות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר