נתונים דרמטיים

סקר: רוב החרדים בירושלים מעדיפים את דייטש על ליאון

סקר מכון שילוב מיום חמישי האחרון חושף כי 41% מהתושבים החרדים בירושלים, מעדיפים את יוסי דייטש לעומת 38% שמעדיפים את משה ליאון. 16% מהחרדים - עדיין לא החליטו במי לתמוך (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
דייטש וליאון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סקר מכון שילוב מיום חמישי האחרון, שהוזמן על ידי מטה דייטש, חושף כי רוב התושבים החרדים בירושלים מעדיפים את יוסי דייטש כראש עיריית ירושלים על פני משה ליאון - מועמדם של תנועת ש"ס ו'דגל התורה'.

הסקר, שעסק במגוון שאלות שאינן פוליטיות, בחן את התפלגות הנשאלים גם על פי הסוגיה הבוערת במירוץ לראשות עיריית ירושלים.

הסקר שנערך בקרב 600 נשאלים חרדים בירושלים, הציג את השאלה הבאה: במידה ובבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים יתמודדו רק יוסי דייטש ומשה ליאון, למי לדעתך תצביע?

מתברר כי 41 אחוזים בחרו ביוסי דייטש ואילו 38 אחוזים במשה ליאון. במירוץ מרובע בו מתמודדים גם אלקין וברקוביץ זוכה זאב אלקין ל-3 אחוז מהקולות, ועופר ברקוביץ לאחוז אחד.

נתון נוסף, היכול ללמד עד כמה המירוץ בין דייטש לליאון צמוד ויכול להתהפך על חודם של אלפי קולות, הוא מספר המצביעים שהם עדיין קול צף.

למרות שברור וידוע אילו מפלגות תומכות באיזה מבין המועמדים השונים - 16 אחוז מבני הציבור החרדי עדיין נחשבים 'קול צף' ולא החליטו במי לתמוך, מה שמלמד כי קמפיין טוב של אחד המועמדים יכול להטות אליו ברגע האחרון, כ-17,500 אלף קול.

גורם במטה של יוסי דייטש אומר כי "בינתיים על פי הסחף של הימים האחרונים בשטח, נראה שלדייטש שזוכה לאהדה ואהבת הקהל בשל הופעותיו המפתיעות בקרב חילונים, הסיכוי הטוב יותר לזכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר