פרסום ראשון

בגלל החיילים: 'עץ' יאבדו את המנדט השלישי בבני ברק?

הסיעה שהריץ 'הפלג', הנלחם בגיוס לצה"ל, עשוי בסיכוי גבוה לאבד את המנדט השלישי אותו קביל בבחירות בבני ברק, בגלל קולות חיילי צה"ל המתגוררים בעיר, שהצבעתם תתפרסם מחר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חיילים חרדים. אילוסטרציה (צילום: משה בן נעים)

פרסום ראשון: ספירת קולות החיילים עלולה לשנות את תוצאת חלוקת המנדטים בבני ברק, ומי שעשויה להפסיד בשל כך, היא המפלגה שהריץ 'הפלג' תחת האותיות עץ.

כזכור, לפנות בוקר, עם סיום ספירת הקולות, נמסר על חלוקת המנדטים הסופית בבני ברק, לפיה יהדות התורה קיבלה 16 מנדטים, ש"ס עלתה ל-6, עץ עלתה אף היא - 3, הליכוד הכניס לראשונה מזה שנים רבות מנדט אחד, והן (-יחד' - אלי ישי) זכתה במושב בודד במליאת העירייה הבאה.

אלא שמהמתרחש מאחורי הקלעים עולה, כי חלוקת המנדטים שכידוע אינה סופית בשל ספירת המעטפות הכפולות שטרם החלה, צפויה לנגוס ב'עץ'.

ל"כיכר השבת" נודע, כי לפי הניתוח שערכו במפלגת הליכוד הבני-ברקית בראשותו של יעקב וידר, חסרים לה 40 קולות בלבד כדי לזכות למנדט שני.

ראש הממשלה, בקריאתו להצביע לליכוד בבני ברק (צילום: הליכוד, באדיבות המצלם)

ההערכה המבוססת של הליכוד, הינה כי מתוך 300 קולות החיילים שטרם נספרו, ישנם בוודאות 40 קולות ויותר ל'מחל', אותיותיהם בקלפי, מה שיעביר אליהם את המנדט מעץ, המפלגה של 'הפלג'.

הסיבה שדווקא 'הפלג' הוא שעשוי להפסיד מנדט, ולא אחת מהסיעות האחרות, היא משום שהן זכו ליותר קולות המייצבים את אחיזתם במנדט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר