לאחר הניצחון • צפו

עליזה בלוך ל'כיכר': 'ודאי שהחרדים יהיו חלק מהקואליציה'

דקות לאחר ניצחונה את משה אבוטבול, שוחחה עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש, עם "כיכר השבת" והבטיחה כי החרדים יהיו חלק מהקואליציה אך סירבה לומר אלו תיקים יקבלו (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: אריאל ליבא)

דקות לאחר ניצחונה המפתיע על פני משה אבוטבול לראשות עיריית בית שמש, התפנתה עליזה בלוך למשך כמה דקות בכדי להעניק ראיון ל"כיכר השבת" בו היא מדברת על הדרך שהלכה בה שהובילה לבסוף לנצחונה, והאם פנו אליה כבר מהפלגות החרדיות בכדי להצטרף לקואליציה.

"בית שמש מתעוררת לבוקר חדש, לבוקר של תקווה", אומרת בלוך בראיון ל"כיכר השבת". "בית שמש הוכיחה לעם ישראל שאפשר אחרת. תסתכלו על מי שפה ברחבה, זה אומר שאפשר אחרת. הובלנו ביחד שינוי של תושבים שהחליטו שמגיע להם יותר ובאמת מגיע להם יותר".

בהתייחס לחשש של תושבי העיר החרדים מניצחונה, מבקשת בלוך להבהיר כי "אני רוצה להגיד לרוב התושבים, לאלו שבחרו בי ואלו שלא בחרו בי, אני אהיה ראש העיר של כולם. זה ממש לא חשוב מי הצביע עבורי ומי לא, לכולם מגיע ראש עיר מצוין. נגמרה התקופה של פלגנות ומי שייך למי ומי מייצג את מי אני אהיה המייצגת הטובה ביותר עבורכם".

בלוך מציינת כי כבר דיברה עם המפלגות החרדיות לאחר ניצחונה ושהם יהיו חלק מהקואליציה שתרכיב: "דיברתי עם כולם. וודאי שהחרדים יהיו חלק מהקואליציה". כמו כן, בלוך דחתה את האפשרות שדובר עליה כי החרדים ייצרו בלוק חוסם בכדי לשתק את עבודתה: "כל החרדים ירצו להיות חלק. כולם כבר דיברו איתי, כולם רוצים להשפיע".

עם זאת, עליזה בלוך סירבה לומר איזה תפקידים היא מייעדת למפלגות החרדיות: "אנחנו עכשיו בחגיגה, תפקידים זה לא השפה שלנו. אני רוצה להבטיח שכל השותפים ייקחו חלק. תפקיד זו אחריות, זה לא ג'וב. הם יעבדו והם ייצגו כולם את כלל התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר