קרב הגרסאות

מה אמר הרמטכ"ל למשפחות החטופים?

לטענת משפחת גודלין, הרמטכ"ל אמר להם ביום שישי כי במידה והמערכת הפוליטית תרצה - ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע ימים. אלא שבדובר צה"ל הכחישו זאת (אקטואליה)

הרמטכ"ל איזנקוט (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ביום שישי, נועדו הוריו של הדר גולדין ז"ל, לאה ושמחה גולדין, עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. אך אמש (מוצאי שבת) נחלקו שני הצדדים בדבר הדברים שאמר הרמטכ"ל להורים.

לטענת משפחת גולדין, הרמטכ"ל אמר להם כי "יש לעצור את כל הפרויקטים מול עזה עד להשבת החיילים והאזרחים. לעצור הכל פרט להכנסת מים, מזון ותרופות".

לטענתם, הרמטכ"ל הוסיף ואמר כי במידה והמערכת הפוליטית תרצה - ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע ימים.

"מהפגישה הקשה הסקנו", אמרו ההורים, "כי ראש הממשלה לא רוצה להשיב את החיילים לישראל. בפעם השלישית ראש הממשלה שוב שיחק ברגשות המשפחות והונה אותנו. נתניהו מסכים לשלם משכורות למנגנון הטרור של החמאס לפני שהוא דורש את השבת החיילים חזרה לישראל".

"אנחנו מבקשים מעם ישראל לדרוש מראש הממשלה ושר הביטחון לעמוד בהתחייבות שנתנו שלא תהיה הסדרה בלי החיילים", הוסיפו בני המשפחה.

מנגד, בדובר צה"ל מסרו בתגובה כי "הרמטכ"ל נפגש עם בני משפחת גולדין ביום שישי כפי שהוא נוהג לעשות מעת לעת. המשפטים שהוצאו מהפגישה הינם חלקיים ביותר ואינם מייצגים את הדברים שנאמרו בפגישה.

"הרמטכ"ל הציג את עמדת צה"ל כפי שבאה לידי ביטוי באופן קבוע בפני הדרג המדיני בשיחות סגורות ואשר לא השתנתה בשנים האחרונות. צה"ל פועל ללא לאות להשיב את השבויים והנעדרים לישראל וימשיך לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר