משעשע

"של נעליך" הטיחה העיתונאית בדובר; שבתגובה צייץ תמונה שלו עם גרביים

יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יונתן אוריך, שעשע את הטוויטר כשהתנצח עם העיתונאית רינה מצליח אותה האשים בסיקור מוטה כנגד בנימין נתניהו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ודף הטוויטר של יונתן אוריך)

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, מרבה לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעי התקשורת השונים, אם זה בחשבון הטוויטר שלו שם הוא מצייץ בתכיפות רבה נגד נתניהו ואם זה בראיונות מלאי ביקורת בתקשורת.

לעתים גורמים מטעם ראש הממשלה מגיבים לביקורת ולהכפשות בצורה עניינית, אך לפעמים הדוברים במדיות החברתיות של ראש הממשלה - יונתן אוריך וטופז לוק - הם אלו שעולבים בחזרה, פעמים בצורה צינית וחדה.

אמש (מוצאי שבת) התראיין ברק לתוכניתה של רינה מצליח בערוץ 13 'פגוש את העיתונות' וביקר כהרגלו את ראש הממשלה. יונתן אוריך, דוברו של נתניהו ברשתות החברתיות, הגיב בציוץ בחשבונו האישי בטוויטר לראיון של ברק, והאשים את המראיינת על סיקור מוטה לטובת ברק.

"17 דקות התראיין הערב אהוד ברק לרינה מצליח", פתח אוריך וכתב. "לא זו בלבד שלא נשאל דבר על החשיפה האחרונה בדבר המיליונים שקיבל מקרן וקסנר (על מה, ולמה?), אלא אף זו: שכששיגרנו שאלה על המיליונים בתגובת הליכוד - רינה מצליח צינזרה אותה".

הציוץ של אוריך שהרגיז את רינה מצליח

רינה מצליח לא נשארה חייבת וענתה בחריפות לאוריך, מה שגרם לתגובה משעשעת שלו. "עד שהבוס שלך לא יתראיין בעברית לתקשורת ישראלית" ענתה מצליח. "אין לך שום זכות לדרוש משהו... ואנא של נעלייך לפני שאתה מעיז להתייחס בכלל לאתיקה המקצועית שלי..."

כאמור, בתגובה השיב דוברו של נתניהו ברשתות החברתיות בתמונה של רגליו לאחר שחלץ את נעליו כשהוא עם גרביו בלבד, וכתב: "דברי אליי".

תגובתה הנזעמת של מצליח
התשובה המשעשעת של אוריך בתגובה

הדרך בה בחר אוריך להשיב לביקורת נגד ראש הממשלה גררה תגובות רבות, חלקן בעד וחלקן נגד, אך ללא ספק התגובה המנצחת היא של העיתונאית לי-את שטייניץ כשצייצה תמונה של הנעליים שהוגשו לראש ממשלת יפן בביקורו האחרון בישראל כחלק מעיצוב ייחודי למנה אחרונה, שעוררו כזכור סערה רבה שכמעט וגרמה למשבר דיפלומטי. "נמצאו הנעליים של אוריך!" כתבה העיתונאית לצד שתי התמונות של רגליו של אוריך ושל הנעליים המדוברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר