חיסול כפול

שני גברים נהרגו בפיצוץ ברכב בתל אביב

שני גברים בשנות השלושים מצאו את מותם ככל הנראה בפיצוץ רכב בתל אביב. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם. מהמקום פונו גם מספר נפגעים קל (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

שני הרוגים ומספר נפגעים קל מחרדה טופלו ע"י פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף תל אביב כתוצאה מפיצוץ ברכב ברחוב אצ"ל פינת לח"י בתל אביב ככל הנראה על רקע פלילי.

אבי מרכוס פרמדיק ראשי באיחוד הצלה דיווח מהזירה: "מדובר בשני הרוגים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות וללא דופק ונשימה כתוצאה מפיצוץ ברכבם. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותם. כמו כן טופלו מספר נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע. צוותי כיבוי ומשטרה גדולים פועלים בזירת האירוע".

גדליה ולדמן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הענקתי טיפול רפואי ראשוני לנהג הרכב שנפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות ופצעי הדף כתוצאה מהפיצוץ. כמו כן למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע של שני פצועים אנוש ששהו ברכב שעלה בלהבות. צוותי כיבוי ומשטרה גדולים פעלו בזירת האירוע".

ממד"א נמסר כי "בשעה 22:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על 2 כלי רכב שעולים באש ברחוב אצ"ל פינת לח"י בשכונת התקווה בתל אביב. בשלב זה כוחות כיבוי פועלים במקום ולא ניתן להתקרב לרכבים

חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים שמאחד מכלי הרכב חולצו שני נוסעים, גברים כבני 30 ללא סימני חיים ופאראמדיקים של מד"א קובעים את מותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר