הוגש כתב אישום

הדריסה בביתר; השוטר זעק: "תעצור, אתה תהרוג אותי"

כתב אישום חמור הוגש היום נגד נהג הרכב שנמלט משוטרים בשבוע שעבר בביתר עילית, כשאחד מהם תלוי אל רכבו, ותוך שהוא דורס אותו לאחר מכן למרות תחנוניו וזעקותיו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הדריסה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שני) כתב אישום נגד הנוסע שדרס שוטר בביתר עילית בשבוע שעבר - ונמלט.

בכתב האישום מפורט, כי ביום ראשון, במהלך הימלטות תושב קריית ארבע (33) משוטרים שעיכבו אותו לצורך בדיקה שגרתית בביתר עילית, ו"בעוד אחד השוטרים תלוי באוויר על דלת רכבו במטרה למנוע את הימלטותו", הוא נסע במהירות והתעלם מקריאות השוטר לעצור את הרכב.

לאחר נסיעה של כ-100 מטרים על כביש מרכזי, במהלכה חזר השוטר וצעק אליו "תעצור, תעצור. אתה תהרוג אותי", עף השוטר לעבר הכביש, "ובעודו מוטל על הכביש, עלה הנאשם עם חלקו האחורי של הרכב על פלג גופו התחתון של השוטר, ומיד לאחר מכן - וחרף העובדה שהבחין בפגיעה - המשיך בנסיעה מהירה ועזב את המקום מבלי לעמוד על תוצאות הפגיעה ומבלי להזעיק עזרה".

כזכור, השוטר נותר אז מוטל על הכביש ונגרמו לו חבלות חמורות בעקבות התנהגות הנוסע. רק בחלוף יממה, הסגיר עצמו הנהג הפוגע, למשטרה.

במהלך הדיון בו הוגש כתב האישום על ידי עו"ד מיכל אזולאי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), התבקש בית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ההאשמות החמורות נגד הנוסע, הינן בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפרעה לשוטר, עבירה של הפקרה אחרי פגיעה ועבירה של נהיגה ללא רישיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר