ה-NYPD באופקים

השוטרים האמריקאים סיירו ביערות עוטף עזה

60 שוטרים אמריקאים, מכל רחבי ארה"ב, הגיעו השבוע לסיור בישראל במסגרת פרויקט Police Unity, וסיירו גם ביערות קק"ל כחלק מהזדהות עם תושבי עוטף עזה (אקטואליה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: איציק לוגסי, יערן קק״ל)

שוטרי משטרת ישראל אירחו השבוע משלחת של שישים שוטרים אמריקאים שהגיעו מניו-יורק, אריזונה, לוס אנג'לס ומקומות נוספים בארה"ב, במסגרת פרויקט Police Unity, שכלל סיורים על אופניים בכל רחבי הארץ.

היום (שני) הגיעו השוטרים גם ליערות עוטף עזה, שם אירחו אותם אנשי 'הקרן הקיימת לישראל' (קק"ל). את הסיור העביר דני בן דוד, מנהל אזור נגב מערבי בקק"ל, שניהל את המלחמה נגד שריפות היער באזור עוטף עזה בחודשים האחרונים.

בן דוד, שכבר סייר עם שוטרים אמריקאים בפעמים הקודמות בהן הגיעו לארץ, הראה לשוטרים את אתר 'חץ שחור' ו'מגדל בארי', שם הסביר על השריפות ועל טרור העפיפונים ובלוני התבערה מעזה.

לאחר מכן המשיכו השוטרים האמריקנים למצפור שהוקם לזכר השוטר יונתן ורמולן הי"ד שנפל בשנת 2000 באזור סופה. את הסיור סיימו השוטרים בפארק אופקים בנטיעות משותפות להם ולשוטרי משטרת ישראל, אליו הצטרפו גם נציגים מנאמני השביל של קק"ל, וקבוצת רוכבי הדרום שגם בהם ישנם שוטרים רבים.

"אחת המטרות שלנו בקק"ל היא לשמור על יערות ישראל ובתוכם כמובן גם יערות עוטף עזה", סיפר דני בן דוד, מנהל אזור נגב מערבי בקק"ל. "מסיבה זו, היה לנו חשוב להראות את עוצמת הנזק גם לשוטרים האמריקאים שהגיעו לבקר היום באזור".

"השריפות, שכילו יותר ממחצית משטחי יערות העוטף, הן נזק שאסור להתעלם ממנו - ואף צריך להתנגד לו. השוטרים שביקרו היו בהלם מהנזקים הכבדים, ושמחו לסייע לשקם את נזקי השריפות, בצורת נטיעה של עצים חדשים באדמות הנגב", תיאר איש קק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר