הקרב על צפת

נחמן גלבך לפעילים: "אני חצי מרוקאי וחצי טוניסאי

מאות פעילים התכנסו הערב לעצרת בחירות שקיים המועמד החרדי לראשות העיר צפת נחמן גלבך שבמהלך נאומו התבטא: "אני חצי מרוקאי וחצי טוניסאי" • צפו בנאום (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות פעילים ממטה הבחירות של נחמן גלבך התכנסו הערב (שני) לאסיפת חירום, לקראת סיבוב ההצבעה השני לראשות העיר צפת, אליו העפילו המועמד החרדי נחמן גלבך ויו"ר הסניף המקומי של הליכוד שוקי אוחנה.

האסיפה כללה פעילים מכל רחבי העיר, הן מהקהילות החרדיות התומכות במועמדותו של הרב גלבך: חב"ד, ש"ס והקהילות החסידיות השונות, והן מהציבור הכללי בעיר, כולל בכירים לשעבר במטה הבחירות של ראש העיר היוצא אילן שוחט, שהחליטו להעביר את תמיכתם לנחמן גלבך בעקבות תוצאות סיבוב ההצבעה הראשון והעובדה שכעת ההתמודדות היא רק בין גלבך לאוחנה.

באסיפה נטלו חלק ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש העיר אלעד ישראל פרוש, יו"ר סיעת ש"ס המקומית רונן גנון, סגן ראש העיר מטעם סיעת ש"ס נהוראי לחיאני, ופעילים רבים נוספים.

בלטה נוכחותו של גילי אדלר, מי שמשמש במשך שנים רבות כעוזר בכיר לראש העיר היוצא אילן שוחט, ומי שנחשב לאחד מאנשי העשייה הבולטים בעיר, אשר אינו נמנה על ציבור שומרי התורה ומהצוות. אדלר ופעילים בולטים נוספים הודיעו כי יפעלו בכל כוחם כדי לגייס קולות רבים מהמגזר הכללי בעיר לטובת בחירתו של נחמן גלבך.

במהלך הכינוס עסקו הדוברים השונים בליבוי התמיכה הנלהבת ברעיון של המשך ההתמודדות על ראשות העיר, וכמו כן הדריכו את הפעילים מניסיונם העשיר בניהול מערכות בחירות בהצלחה מרובה, כיצד יש לפעול, באיזו דרך יכולים הפעילים לתרום מעצמם את המקסימום האפשרי לטובת המערכה, ודרכים שונות לגיוס מצביעים מקהלים נוספים שאינם נמנים על קהל המצביעים הטבעי של נציג 'אגודת ישראל' לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר