תאונת עבודה?

טבריה: גבר נהרג ככל הנראה מנפילת אבנים

באירוע שנסיבותיו עדיין אינן ברורות נמצא גבר בשנות הארבעים לחייו כשהוא ללא רוח חיים מתחת לגל אבנים גדולות. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע במקום את מותו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

גבר בשנות ה-40 נהרג ככל הנראה כתוצאה מאבנים שנפלו עליו ברחוב הרב טולידאנו בטבריה. סמוך לאבנים עמדה מלגזה, אולם הרקע לא ברור.

בשעה 07:36 התקבל דיווח במוקד מד"א על גבר שנמצא מחוסר הכרה לכוד מתחת לתלולית אבנים בטבריה. כוחות הההצלה שהגיעו למקום מצאו את הגבר ללא סימני חיים אך נאלצו לקבוע את מותו.

משה טרבלסי חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה לאחר שנפלו עליו אבנים כבדות שמחצו אותו למוות. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירת האירוע".

פראמדיקית מד"א אור-אל מדי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות ה 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה מתחת לערימת אבנים גדולה. ביצענו בו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום איתרו בשטח איחסון של חברת גינון, גופת גבר (שנות ה-40) שנקבר תחת שקי איחסון של חלוקי נחל (באלות) שמסיבה שטרם ברורה נפלו עליו. נסיבות הארוע ופרטי הגבר טרם ידועים,חוקרי משטרת ישראל פועלים בזירת האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר